Kanin iFokus

Kanin

Etikettminneslunden
Läst 510 ggr
Iram
0

Stackars Sabian...

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ibland är det tungt att vara kaninägare.

I fredags såg jag att min blå BJ-kille hade blivit alldeles sned, han liksom hängde åt höger. På lördagmorgonen hade det inte bättre, så jag ringde veterinär och fick komma dit. Det var inget att göra åt, en hjärnblödning trodde vet. Så min mysgubbe fick somna in. Gråter

Usch så ledsen man blir. Mest för att man förlorat en kompis, förstås, men även för att jag nu står utan blå avelshane och måste börja om ifrån början igen med att jaga ifatt på en ny med allt vad det innebär av utställningar och reggning. Suck…

Nåja, sånt är livet. Ville bara skriva av mig lite.

Kram Marie

Tina-A
0

Vad tråkigt att höra :( Sabian som var så fin! Förstår att det känns tungt.. Tänker på er!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Lippo
0

Vad trist :( Hoppas det går bra att hitta en ny avelshane.

annaforsgren
0

Gud vad tråkigt:( tråkigt att sånt händer. Men jag önskar dig lycka till med att hitta en ny hane som är lika fin:)

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

myriis
0

Vad synd =/

[Zoie]
0

Vad synd ..

Nathalieee
0

vad tråkigt :( han var värkligen jätte fin !

så hände dt med min Jätte hona sabina, Men jag kav henne ,tror dt var kalciumtabletter, och då blev  hon frisk :)  dt tog  bara två veckor för henne att blir frisk .

L8sson
0

usch va tråkigt .. hatar när sånt händer

[Quellii]
0

Neej :/ Vad tråkigt!

KvirrZ
0

Åh vad tråkigt :( Han var verkligen jättefin!

- Mvh Emma

ciss
0

Vad tråkigt, han var verkligen jättevacker. Tröstkram!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[Niike]
0

Usch så tråkigt;/ Sabian som var så otroligt vacker! Men det bästa var nog att han fick somna in, och slippa lida om det gjorde ont. Massor av tröstkramar <3

KajsaM
0

Jag beklagar :(

Iram
0

Tack ska ni ha allihop, ni är så snälla.

Generad

flisan93
0

Så tråkigtGråter jag förstår att du är ledsen, alla blir det når ens djur dör:( Det är riktigt jobbigt *tusen kramar* hoppas att du mår bättre sen och hittar en ny blå avelshane:/

Zvintos
0

Järnsaxa och jag sänder tröstande tankar och kramar.

tjiggit
0

Vad tråkigt att höra! Alltid jobbigt att behöva ta beslutet att låta ett djur somna in…

SagaoAlfred
0

Jag beklagar verkligen :(
Åh, vad tråkigt! :(

Keligast
0

Beklagar :'( Hon som var så fin <3. Men nu slipper hon lida så du gjorde det rätta för henne skall du veta.