Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 537 ggr
Ellen95
0

OT-Sommnat?

Har du sommnat på nån lektion nån gång??

Skulle vara kul att veta:)

ciss
0

Japp, när jag gick på Klutmark somnade jag tre gånger när  vi hade Gully. Inte alls konstigt enligt mig, hon var ju så tråkig :)

En gång när vi såg en film om Stenåldern, en gång när vi såg en film om Tyskland & en gång när vi såg en film om Europa.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

KvirrZ
0

Ja, när vi kollade på typ 3-4 uråldriga filmer om dagen i början av ettan xP

- Mvh Emma

SagaoAlfred
0

Nej, jag tror inte att jag har gjort det. Men jag har somnat på jobbet! :P
Jobbar på en förskola, å då när man har vila med barnen har det hänt att jag också somnat till. Haha!

[Caroline92]
0

Aaaa! Måånga ggr xD typ när det e so å man ser på tråkiga filmer, å dom släcker…ååh, då somnar jag alltid xD Jag kan somna på vanliga lektioner oxå om det e för tråkigt xP

Theresze
0

Japp, några gånger, En engelska lektion då kunde jag knappt hålla upp ögonen>.< Och 2-4 so lektioner då jag la mig ner på bänken & lyssna när  läraren snacka då somna jag>.<

malinroth
0

Mjo tyvärr har jag somnat några gånger i skolan…men tycker inte om det, känns lite respektlöst mot läraren :(

Susanne-L
0

absolut! men de var längesedan jag gick i skolan nu =P

annaforsgren
0

nej:P

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Jordgubbsgodis
0

jag har inte sommnat nån gång

twinnie
0

Nej ^^

soten
0

Aldrig har jag gjort det bara på bussen i skolan ^^

Ellen95
0

Nej:P

MarHai
0

Ja

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

Katter3
0

Nej… Inte ännu…

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Llinnea-
0

Nope^^

myriis
0

Njää. Ibland gör jag väl det. Men jag ser till att alltid äta ett paket dextro eller något annat uppiggande när jag är trött. Och jag brukar annars ofta somna mot någons axel, och då blir jag väckt ganska fort.

senna
0

Nej, det har jag aldrig. xD

lilljojjan
0

nä men höll på att göra det i fredags

Eazyy
0

#18 haha jojjo xD,vilken lektion var det? :P

(går i samma klass)

lilljojjan
0

gick du hem från skolan i fredags för det var i så fall då

Eazyy
0

#20 nej det gjorde jag inte,men vilken lektion var det? (engelska,svenska,matte osv… ) :P

Noa-Nisse
0

Nej aldrig!! :S jag skulle nog inte kunna slappna av så mycket att jag somnar på en lektion!! ;)

Medarbetare på Hundar.ifokus

malinroth
0

Och nu ska ni få höra det värsta..började ju skolan igår först…gissa om jag nickade till flera gånger redan första föreläsningen!! Attans, det bådar inte gott men jag ansträngde mig verkligen och stannade kvar tills vi slutade :P (brukar ibland råka gå hem på rasten ) Idag var jag vaken iaf! Det är väl bra att man klarar att vara vaken när man e i skolan 2h? :P

Keligast
0

#23 Haha xD Bra jobbat :)

Nej, jag har aldrig somnat under en lektion.

Tina-A
0

#23: Jag vet precis hur du känner dig XD Dock antecknar jag som en galning så det är svårt att somna. Har föreläsning imorgon, ser inte fram mot det. "Matematik och språk". Men vaken brukar jag hålla mig :P

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]