Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 337 ggr
cissi_1993
0

biter min kar.

hej

jag och min sambo har en lite flicka som är 5 månader som inte kan uppföra sig längre om hon är under soffan eller en bänk och man vill få ut henne kan man inte stoppa dit handen då fräser hon och springer mot handen (har ej kollat om hon skulle bita)

men nu till krukset jag kan röra mej fritt överallt utom när hon är under saker men min man har hon mycket kortatre stubin mot om han tillrättavisar henne om hon krafsar mot en dörr exempel fräser hon och rusar mot. har även hänt en gång när han bara gått förbi. '

vad görman åt de och varför gör hon så.

HonHonDenDära
0

!Låter som brunst, el helt enkelt tonårs fasoner. Så de är bara vänta ut henne helt enkelt.

Gi in på min profil
För att se mina kullar.

cissi_1993
0

Jag mistänkte de men varför gör hon skilnad på dehär sättet och fins det något man kan göra för att lungna hennes hormoner min man är lite för rädd för henne nu för att det ska vara kul han har blivit biten typ 4 gg

[Sockertoppens_kaniner]
0

Så är det när man har en ung kanin. De kommer in i trotsåldern och vill bestämma själva. Så, det ni kan göra är att vänta ut henne och försöka att vara lugna med henne. Jag vet att det är en tuff period när kaniner kommer in i trotsåldern, men det får man ta som kaninägare! :)

cissi_1993
0

ja för mej är det lungt bara lite jobbigt när man sitter och ser teve och karn min drar upp fötterna så fort hon kommer förbi elller går omvägar för att inte behöva pasera henne :P