5 gånger!
Hej! Idag på skolan så pratade jag men en av mina kompisar, och då undrade jag hur ofta han tränade han sin kanin på hoppnig, då sa na att han typ tränade fem gånger per dag! det är väl endå lite för mycket!:O
Det är verkligen för mycket! Någon/några gånger i veckan räcker gott ;)

Var det Mattias L. du pratade med? Han menade nog inte att han tränade fem gånger per dag med varje kanin(för det VET jag rent ut sagt att han inte gör) utan han menade kanske att han tränade 5 olika kaniner varje dag.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Ja, det är för mycket.

#2 jag sa till han att vi skulle vara med på den dära hopptävlingen han och daniel ba: då måste vi träna FEM gånger per dag med typ samma kanin:S

#4: Sa dom "Då måste vi träna FEM gånger per dag med samma kanin"? Sa dom verkligen att dom skulle träna med samma kanin 5 gånger?
www.frihetenskaniner.se
Han kanske menade som ciss sa :) Förhoppningsvis ^^
- Mvh Emma

Tror knappast att han tränar fem gånger per dag med samma kanin. Det skulle han aldrig hinna med, då de har massa andra kaniner (en stor uppfödning - hermelin, dvärgvädur och tan) och även en hel del hoppkaniner.
www.frihetenskaniner.se

#5 jag vet inte han sa bara fem gånger:S men han kanske inte var serri. Sen jag ba men man ska ju inte hoppa varje dag daniel ba joo det kan man visst det:S

#8: Du skrev ju att han sa att han hoppade 5 ggr varje dag med samma kanin? Kolla själv i ditt inlägg, #4.
dära hopptävlingen han och daniel ba: då måste vi träna FEM gånger per dag med typ samma kanin:S
Först sa du att han sa att de hoppade med samma kanin, sen sa du att han inte sa det. Hehe, rörigt! ;-)
www.frihetenskaniner.se

#9 jag vet inte om han sa samma kanin. Men han kanske bara skojade:S

#10: Du skrev ju nyss att han sa att han tränade 5 ggr med samma kanin.
www.frihetenskaniner.se

#11 Jag vet inte om han sa det. Men jag tror inte han var serri.!

Jag tror att han inte var serri.

Okej okje han kanske inte tränade fem gånger me samma kanin.men jag trode då det iallfall!