Kärlekstävling!
KÄRLEKSTÄVLING En ny tävling pågång! - som går ut på att ta en "kärleksbild". En bild som du tycker representerar kärlek.
REGLER Biden ska som sagt representera kärlek mellan kaniner eller du och din kanin. Vad som helst! - fast minst en kanin, hehe.. Du får absolut inte kopiera någon annans bild, överhuvudtaget får du inte kopiera.
PRIS Det du vinner är äran och ett diplom, om du vill förstås.
TILL SIST Hoppas att många vill delta i tävlingen och att jag inte råkat härma någons tävling, ursäkta isf. Lycka till! //Leoponken/Mia

Tack för ditt bidrag! Vad synd att My är död.. 

Får man byta bild?? :P
Visst, glömde att skriva det. Det får man.

bilden kmr snart
Okej #5

gaaah, funkar inte att ladda upp -.-'
Vad tråkigt.. :(
Hur länge håller tävlingen på?

#9 Förlåt, sista anmälningsdagen är den 20 augusti. Tävlingen avgörs den 22 augusti.
Förlåt, jag måste lägga ned tävlingen men tack för era bidrag!

#13 Hon har lagt ner tävlingen.
Men jättesöt bild :)
- Mvh Emma

*Putt* :)
Jag lägger ner tävlingen om ingen fler vill vara med, annars är den tillfälligt öppen till 15 augusti.
Okej tävlingen läggs INTE ned! :) Samma regler och allting. Hehe.

#19 har den lagts ner eller inte?
#20, inte verkar det som..!

Vad sööta kaninisar :)<3
Undrar bara varför den först läggs ned och sen inte?
#24 det var kanske för lite bidrag eller något
- Mvh Emma
Tack för allas bidrag! Tack #22
#24 och #25; KvirrZ har rätt, det var för lite och jag gjorde tävlingen för ganska längesen så jag trodde inte att det skulle bli någon direkt stor hit. :/

När avgörs den? (:
#30 Oj, förlåt. Den avgörs faktiskt idag.
På fotot ser ni Axl o Giza som tillsammans är föräldrar åt fem underbara bebisar. Fotot är från när de bodde ihop i tre dagar för parningen, de va så kära så. Axl tvättade Giza hela tiden o de myste ihop jättemycket. Axl och Giza träffades igen när Giza va dräktig och Giza lät fortfarande Axl mysa med henne, sån kärlek mellan kaniner är oslagbar.
Nu avgörs det…
Det har varit verkligen JÄTTESVÅRT att avgöra tävlingen.. Allas bidrag var så bra.
3:dje priset tilldelas.. Eazyy (#17) med bild på Disa och Felicia!! Congratulations!
Och 2:dra priset går till.. Ellen_95 (#13) med en bild på Lillis och Sotis! Gratulerar!
Till sist.. 1:a priset går till… *trummvirvel*.. ChillyWilly (#29)! - med sin bild på tre gulliga små kaninungar! Grattis! Du får ett diplom, om du vill, förståts. Hipp, hipp hurra!
Tack till er alla som har varit med! Jag tycker faktiskt att alla är värd en stoor applåd!

Jaa jag belv tvåa!!!!:D:D<3