OT - Behöver hjälp mina vänner <3
Har nu ett svårt belut som ni får hjälpa mig med..
"Mammas jobbarkompis" vill ha en till undulat sen sin förra rymde.
Hon kan förmodligen ta min Nokia <3. Han kommer nog
få det bättre hos "mammas jobbarkompis" eftersom hon har intresset
och är mer van vid undulaten än mig. Det enda jag gör är att städa,
ge mat och prata med honom. Men jag är så fäst vid min kille..
Vet inte alls vad jag skall göra.
Tycker ni?
Låter som att det är bäst att ge bort gonom, om du känner att du inte har tid och intresse så är det ju bättre att han flyttar till någon som har det :)

*putt*

Ifall jag var du skulle jag ge bort honom till henne, i alla fall på prov i ett par veckor för att se hur det funkar. Hon verkar ju kunna rätt mycket (?) & är intresserad, han skulle nog tycka att det var roligare.
Du gör ju dock som du vill :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Jag skulle precis skriva det som ciss skrev, så ja.. jag håller med henne.
Testa på prov i ett par veckor kanske?

#4 Hur mennar du med testa? Skall "mammas jobbarkompis" ha Nokia på prov eller skall jag testa vara utan honom och se hur det funkar?^^
#5 Din mammas jobbarkompis ska prova att ha Nokia och se hur det funkar. De kanske inte alls kommer överens eller så saknar du honom för mycket. Jag tycker dock du ska ge/sälja honom till din mammas jobbarkompis eftersom hon verkar ha mer tid för honom (?) . Inget illa menat mot dig. =)

#6 Självklart vill jag göra detta för Nokias bästa <3 Men sånt avtal kan man ju ha :) Men kankse inte:
- Saknar han för mycket
Då vet hon inte om han är hennes eller inte. Visst kommer jag sakna honom men jag kommer över det, jag vet att han har det bättre där.
Jag håller nog med ciss men det är svårt att sakna någon :((
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Håller också med ciss, det är ju iaf bra att du vet att han kommer till någon duktig :)
- Mvh Emma

Men jag skall nog prata med henne :) Jag tror hon kommer få ha honom på prov. Om det inte går, ja då kommer han hem igen. Om det går, är det jättebra! :D Vill så gärna att mina djur skall få det bästa!

Vad kul :)
www.frihetenskaniner.se

Jag har 2underbara kaniner och 2hundar som tar mycket tid :)
Nokia kommer bli hennes enda <3

#12: Vad mysigt. Bor hon nära er så du kan hälsa på ofta eller? :)
www.frihetenskaniner.se

#13 Jag vet inte rikigt men det borde hon eftersom hon är på samma jobb som min mamma ;) Självklart kommer jag att hälsa på han nån gång!