Kanin iFokus

Kanin

Etikettkaninhoppning-och-selar
Läst 403 ggr
Flippa
0

Varför?

Jag hittar inte min förr tråd om hoppning.. Så jag skriver här istället. Jag läste i en bok att när man ska tävla så får man INTE ha halm eller spån i transporten. Varför får man inte det? Det tycker jag är dåligt att man inte får ha.

// Jeka

Flippa
0

Fattar inte varför :S

NinaS
0

Om jag inte minns fel så kom den regeln för att det blev så skräpigt på tävlingsplatserna eftersom folk inte städade efter sig.

Keligast
0

Ha helldre en matta/handduk som underlag. Eftersom spån och halm skräpar ner jätte lätt.

pandabjorn
0

japp samma som #2 och #3, det skräpar ner ;)

ciss
0

Varför tycker du att det är dåligt? Enligt mig är det jättebra. Tänk själv att du lånade ut din tomt så att folk skulle kunna annordna en tävling, och när den är slut är det spån och hö ÖVERALLT.

Jag har handdukar som underlag när jag tävlar. Funkar jättebra.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

Flippa
0

Är det lätt att tvätta en matta?

ciss
0

#6: Ja. Hyfsat.

www.frihetenskaniner.se

ciss
0

Eller ja, tror jag iaf. Aldrig testat :)

www.frihetenskaniner.se

Flippa
0

#7 Okej. För Filippa kommer ju då kissa och bajs. Det kommer stinka jätte mycket .

ciss
0

Det brukar inte stinka direkt. Har handdukar i min bur och det luktar absolut ingenting. Hanar brukar dock lukta mer faktist, men Filippa är ju en hona ;)

www.frihetenskaniner.se

Flippa
0

#10 Okej :) Men halkar inte Engla då?

ciss
0

#11: Handdukar är inte halare än en matta. Har en stor och tjock handduk som inte halkar omkring, funkar suuuuper :)

www.frihetenskaniner.se

Flippa
0

#12 Okej :) Då provar jag det någon gång!

ciss
0

#13: Yess :)

www.frihetenskaniner.se

KvirrZ
0

Ja, det skulle skräpa ner väldigt mycket om alla kom med spån i buren ^^

- Mvh Emma

annaforsgren
0

Bajsar och kissar era kaniner ofta så skulle jag rekomendera tidningspapper, det kostar ingenting och om den är nerskitad så är det bara och slänga den förra och ta en ny tidning:) på så vis behöver inte kaninen lida heller av den dåliga lukten.

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

BuNNaj
0

jag har klippt till en dörrmatta (en helt vanlig) och har i transporterna:D det funkar jätte bra !

Tisdus
0

Jag använder handdukar. ^^