Träna genkoder
Tänkte bara låta folk testa sig själva, då många verkar nyfikna på detta med genkoder👍
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
#1 Jag upptäckte nu att jag missat att kryssa i vilken som var rätt på dem frågorna, så my bad😇
Fattar 0,00 av det här med färger, fick 5 rätt även om jag gissade på alla xD hehe
Nu ska jag försöka rätta till mina misstag: På 2 av frågorna saknades rätt som jag missade att kryssa i, detta är frågorna 7 & 14.
Rätt svar är:
7: Chinchilla blå
14: Isabella
Fyra fel :P
Den första måste ju ha antingen ett b eftersom en förälder är madagaskar och det syntes inga japantecken på bilden ;)
Sen var det de två med inget rätt svar.
Och jag håller inte riktigt med om att Hilda var dubbelbrokad, har inte hon fått helfärgade ungar?
Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.
www.hoppfullt.blogg.se
#5 Rätt svar är 3 då japaner kan vara slöjade
Jo, visst är det så, men ställde frågan rent hypotetiskt. Skulle hon kunna ha den genkoden & ser hon ut att vara enkel eller dubbelbrokad?😉
Jag fick 6 rätt, kan INGET om detta ämne o gissade på alla, lite nöjd får man väll vara då ^^
-Hälsning Jossan, medarbetare på bichon ifokus-
#6 Japaner kan absolut vara slöjade men det kan viltsiameser också ;) Så jag skulle egentligen vilja ha fråga 1. till am_ bj/bb C_ D_Gg (eller om det var dd, ser inte om den är blå) :)
Absolut skulle hon kunna vara KK utifrån bilden, men lika gärna Kk. Det är ju lurigt det där att det inte går att se säkert, särskilt inte på korsningar. Renavlade scheckar är det nog enklare med i och med att de just är så renavlade. Inte för att det spelar så himla stor roll eg. ;)
Men kul Quis!
Det är svårt att ge bort vänlighet.
Den kommer hela tiden tillbaka till dig.
www.hoppfullt.blogg.se
Åh, Becca! Du är så sjukt duktig på detta
Vet ingenting om färger typ. Gissade på alla och fick 4 rätt xD
Men, haha. Dör av asgarv. Hittade flera fel i quizet. XD
13/15, då jag råkade klicka fel på fråga 3 😂
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#11 Varför ett asgarv? Vad hittade du för fel mer än de uppenbara som redan nämnts?