arken zoo
är det någon som vet/tycker om arken zoo är bra ????
Jag tycker det är bra
Arken Zoo är en kedja där individuella butiksägare ingår i så det är svårt att svara på.
Jag gillar själva kedjan men många butiker är rent av skit.
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
är det sannt att dom avlivar kaniner eller andra djur om ingen köper dom ??:/
Den arken zoo som vi har närmast här, gillar inte jag speciellt. Men är få djuraffärer som jag tycker är direkt bra så…
(Tänk på att inte överanvända frågetecken/utropstecken, räcker med ett, är bland annat för hänsyn till synskadade)
#3 Finns flertalet djuraffärer som tyvärr gör så ja.
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Håller med #2
Jag tycker att de är ganska bra.
Det var någon liten arkenZoo butik min mamma besökte, de hade plats för 1 kanin. Och den var gammal….så jag tror inte att de avlivar djuren om de inte säljs.
https://sites.google.com/site/vargidetskaniner/home
#6 Finns flertalet djuraffärer tyvärr som gör det, mer ovanligt med djuraffärer som har lite äldre kaniner och säljer
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Jag har inte handlat mycket från arken zoo då jag inte bor så nära någon av deras butiker, men det jag har sett i butik/deras hemsida kan jag uttala mig om. Jag upplever att deras sortiment är ganska dyrt och att de tyvärr säljer en hel del skitsaker till kaniner. Också rätt så litet/ tråkigt sortiment för kaniner. Föredrar djurmagazinet/ lokala djuraffärer som inte är kedjor eller framförallt att handla genom internet ( zooplus, animail )
Jag tycker nästan alla djur affärer har för dåliga burar då är de en av de affärerna
Mvh Elin:)
Ni får gärna ta er tid att gå in på min hemsida;)
http://ittholenskaniner.weebly.com/till-salu.html
Jag köpte min lilla tjej från arken zoo . Ja jag vet att många anser att man inte bör köpa från djuraffär . O de gör jag inte heller nu letar jag efter en kanin med bra uppfödare och stamtavla:) Men jag handlar kaninernas mat därifrån, och hö och spån eventuellt godis med. Allt jag har är förresten köpt där alltså även bur hus och vattenflaskor :) Jag tycker dem är suveräna iallafall där jag bor! Visst att dem är dyra och ett litet sortiment. Men det är den typ enda fysiska butik vi har. Och de är skönt att ha så pass nära om man skulle behöva handla något fort :) Det dem var bäst på var att de inte säljer en kanin utan en korrekt bur!! Dem sa att man måste MINST köpa den som är den minsta lagliga buren. Jätte bra !:)
Arken Zoo(i Lidköping då) är rätt dyrt, men jag tycker det är rätt bra. Fräsch butik. Djuren har tillräckligt med plats vad jag kan se med blotta ögat. Men de kunde kanske ha lite mer kunskap om djuren tror jag. :)
Av den erfarenheten jag har så tycker jag att dom är bra.
Jag tycker oxå att dom är bra