Tussan <3
TUSSAN, 2000-07-14-2007-01-03
Du kommer alltid finnas där!
Saknar dej gumman. Jag kommer att göra det varenda dag i hela mitt liv. Älskar dej <3

Vilken fint namn :) varför dog hon?
HUr var hon? Hur såg hon ut?
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Så synd att hon dog :(

tkr så synd om dig :/ alltid jobbigt när ett djur dör.. :( *tröstekramar*
Tack Kajsa_! :)

Gud vad sorgligt när djur dör… jag tycker verkligen synd om er..
*kramar*
Själv saknar jag alla mina djur som dött/sålts. Har ahft djur enda sedan jag växte upp. alla har dött av åldern utom Skorpan..
Skorpan: Den bästa vännån kan ha. Vi hämtade henne på ett omplaceringshem för hundar. Hon hade ca 6 raser i sej. alltid snäll och glad skällde när man kom hem. Hon dog när hon var 6år gamal. Hon fick nån bakterie (kan ha vart cancer) i ena tutten.. Dom tog prover och vi var oroliga. På kvällen när vi var ute och gick blev hon pigg och vi trodde hon skulle klara sej! Men samma kväll dog hon bredvid oss.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

#6 Åh vad söt!!
=( jag kommer att gråta jätte mycket när min kanin dör gud vad hämskt det är att äns tänka på det…
Mina är inte ens 1år.. Men tänk när dom dör! då är mitt liv över! Jag kommer ju gråta as mycket när jag tar ungar nu till mars. tänk för tänk om nån unge dör eller är dödfödd :O herregud vad läskigt! :'O
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com
#13 Clariiz, tänk inte på det som komma skall för alla djur dör tyvärr någon gång, utan lev med dom så länge du har dom. Det gjorde jag med Tussan och jag ångrar det inte för en stund. Grattis till att dina kaniner ska ha ungar! :)
:D tack. Är där ute hos dom minst 2 timmar om dagen. Har jätte dåligt samvete om jag bara är ute i max 1tim. Men brukar vara ute ca 3 timmar.
Mvh Clara
www.ingespjuta.webs.com

Gud vad söt<3 Min kanin som jag nästan hade haft hela mitt liv dog för en och en halv månad sen. Det är JÄTTE hemskt när ens djur dör!
min äldsta kanin är också född år 2000 alltså sju år och han startade en hopptävling i förrgår xD. jag tycker inte att det är så "äckligt" när kaninungar dör eller är dödfödda jag är ju liksom uppfödare så jag är van att plocka ut döda ungar men det är ju sorgligt tur att dom allra flesta klarar sej iaf :)
Medarbetare på kaninhoppning.ifokus.se | Rosvalla-katastrofen 20/2 2010
Uppfödning av hoppkaniner | Hemsidan | Bloggen |