Kanin iFokus

Kanin

Etikettmat-och-utfodring
Läst 795 ggr
Kaninissssss
0

Handla tips?

Eftersom vi ska in till Bollnäs och handla imorgon så tänkte Jag passa på att handla på Karlssons, har ni något att tipsa om Som finns och köpa där? kaninrelaterat såklart ;) hur är höet,spånet Och halmen därifrån? För de är nämligen det ända man kan se på Deras hemsida.

Kaninissssss
0

Ingen som vet nått om halmen, höet och spånet?

Fridaaaa
1

Hade inte köpt hö eller halm därifrån. 
Varit på Karlssons här och nä skulle inte köpa något djurfoder där. (det karlssons du ska till borde ha samma sortiment/märke på det)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Kaninissssss
0

Höet,halmen och spånet där är från lissma gård, med vad utgår du med att det är dåligt?

Fridaaaa
1

#3 Skrev maten alltså ingår inte spånet i det.
http://karlsson.se/produkt/foder-ho-20l/ menar du va?
Det har jag kollat, och nej tyckte inte det såg så bra ut, såg ut som många butikshö ser ut, tyvärr, dessutom dyrt. Just höet och halmen såg sådär ut, spånen är svårt att döma bara genom att titta hur pass det dammar osv.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Underbarn
1

Jag brukar vara i Bollnäs, handlar aldrig kaninrelaterat där. Men köp hö pch halm från en bonde (finns ju några stycken) och spån från sågverk! :) det gör jag och det blir mycket mycket billigare. Jag får dock tag på allt i Edsbyn så Bollnäs vet jag inte exakt. Brukar handla mer på granngården :)

Kaninissssss
0

Okej, har letat bonde här men inte hitta någon som säljer hö osv, vilket hö rekommenderar ni från djuraffärer då?

Underbarn
0

Egentligen inget, finns väl inte djuraffären i Bollnäs. I så fall granngården. Men finns ju bönder i växjö och rengsjö :)