Klotterplank #262
Hej
ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHH!!!!😡
Jag är så arg, ledsen, rasande - ALLT PÅ EN GÅNG!!
Idag när jag kom hem från veterinären med mina pälsklingar(runt 4-tiden) hade något missfoster ställt en plastlåda utanför min dörr i trappuppgången!
I lådan satt en liten förskrämd kanin med en lapp "snälla ta hand om mig".
Hur i HELVETTE kan någon vara så jävla hjärtlös att bara dumpa sin kanin sådär?!
Jag har nu matat stackarn med critical care(mager som satan!) och hon verkar må bättre, men usch vad jag tycker synd om henne😕
Jag har som tur var inte sålt min innebur ännu så har placerat den och henne i köket, där de andra kaninerna inte är för tillfället.
Asså usch jag orkar inte, har suttit och försökt få i henne vatten i 4 timmar, men hon äter inget, dricker inget och har en hemsk diarre😢
Klarar hon natten så blir det in till veterinären imorgon!
Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU
#2, Va i hela världen!? Vad är det för fel på folk🤓
När vi ändå är inne på idioter…😂
Fyfarao vad jag är trött på uppfödarna som fortsätter att avla på de förbannade bettfel/splitpenis/annan roligdefekt-kaninerna. "Finns inte tillräckligt med bevis" Ah ok, att de dykt upp hos SJU uppfödare är ju inte nog.
Nu ska jag gå och pussa på mina zebror och hoppas på att tigrarna tittar tillbaka på mig idag ❤️
#2 Hur har det gått för stackaren? En stor ELOGE till dig som tar så god hand om den lilla krabaten.
Ledig idag, ska städa en kaninbur (åh, vad jag är motvillig). Längtar så till mitt nya hus där jag kan ha kaninerna i den gamla ladugården istället för inne, och där jag får användning för min fina sexfackare. Men är ju några månader kvar tyvärr.
Bifogar en rätt söt bild på min favorit-Teo som kastrerades för dryga veckan sedan.
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
Pluggar inför No prov, lagom kul!🤓
Åh vad jag vill ha mitt nya hus nuuuu!
Vill bara uppdatera hur det går för lilltösen🙂
Efter ett veterinärbesök blev det konstaterat att hon var rejält uttorkad, men efter ett dygn på dropp och matning var 3e timme med cc så mår hon toppen👍
Hon är fortfarande mager men hon äter och dricker själv😃
Hon har för tillfället fått flytta in i mitt sovrum, då hon inte är helt bekväm med tanken på människor verkar det som.
Hon liksom rycker till när jag rör handen mot henne(jag gissar mig till vad för typ av hem hon kommer ifrån😐)
Hur som helst verkar hon inte vara speciellt gammal heller(och hjälp mig vad liten hon är!😮)
Jag har kontaktat polisen men det verkar som om hon får stanna hos mig då den tidigare ägaren uppenbarligen inte vill ha något med henne att göra😕
Jag har valt att kalla henne för Hope.
När hon blir lite äldre & har frisknat till kommer hon kastreras och släppas in i kolonin med de andra kaninerna.
Hon saknar tyvärr både ring och tatuering så jag kan inte spåra någon uppfödare😕
#10 Åh, vilken tur att hon verkar vara på bättringsvägen, även om det verkar vara lång väg kvar för er att gå. Återigen, vad fint av dig att lägga ner så mycket tid och pengar på den lilla. Dock förstår jag dig, jag skulle gjort detsamma om någon ställde en låda med en kanin utanför min dörr. Skulle köpa ytterligare tre rasthagar från Zooplus då jag tyckte de var så himla bra de jag redan köpt, men de är slutsålda :( Ska mejla Zooplus och höra när de kommer i lager igen…
#10 Jisses vilken liten sötnos^^
#14 Gillar att städa kaninburar!? Passa dig för vad du säger, för här finns åtta burar som väntar på att få bli tömda och fyllda med rent strö igen ;)
En 5e 95a på Pingu! 😃
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Vad tror ni om detta tyg som gardin i kaninstallet? http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/20250390/
#19 Haha, kaninerna får budgettyget!
#21 Haha, helt rätt! Längtar sååå tills jag får min egna gräsmatta så jag kan sätta upp hinder och träna kaninerna ordentligt igen.
Lång natt, till absolut ingen nytta
Försökt i ett par timmar att medla och få fram en lösning bägge två kan tänkas tycka om, men det enda man får till svar från den ene är att det var den andre som gjorde fel, medan den andre bara skriker ut förolämpningar mot allt och alla
Nej nu ska jag gå och sova med ett hopp om en bättre dag.
Veronica
fick sommarjobb på ett zoo! gud vad roligt!
Jag får inte något vettigt gjort alls med huset fullt av minitigrar, de är ju för goa 😍
#23 Hur mår ninisen nu?
#28 Hon mår superbra, hon ligger och sover i min säng för tillfället😂
Stackars vovven har blivit biten i nacken av en hund :--(
#30 Hur har det gått för honom/henne? :(
Veronica
Älskade knaskanin❤️
Det går inte en dag utan att Smulan hittar på bus.

#31 Idag blev han opererad och har två slangar i kroppen. En i nacken och en snett ovanför svansen. Vet inte hur vi ska få honom att inte klia sig, han kan ju inte ha tratt på sig..
Lägger tarotkort och myser i sängen med aromalampa tänd och havsljud i bakgrunden :)
Idag dog vår hund, kände bara för att skriva av mig
Veronica
#37 Vad tråkigt.. vila i frid ♥ be strong!
#37 Beklagar! Så synd! -- Hundra år sedan man var här inne lol
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
#37 ❤️
Tack alla
Veronica
Ibland känner jag för riktigt spydiga kommentarer, gäller o hålla tillbaka🤐
Hejdå morfar, älskar dig😢🌺
Åh, vad jag är trött! Men måste iväg och jobba, jobba!
Ville bara kasta ut Tarzan igår!
Han har en thing att hämta grejer från mitt nattduksbord, jag satte mig i vardagsrummet en stund o sen kommer min syster o säger att han tagit ner massa saker från mitt nattduksbord. Skrattar och tycker det är gulligt, men så gör jag te o fortsätter kvällen på mitt rum. Går o borstar tänderna, kommer tillbaka till att kanin jäveln har dragit ner tekoppen på sängen och det ligger te överallt. Sen har han självklart suttit i fläcken o sprungit runt på min säng. Jävla kanin! Blir så arg. De e sådär lite gulligt i början men nu blir det för mycket. Får börja stänga in honom mer.
Hela knät fullt med sovande tigrar 😊
Som jag tycker om dem!
Lycklig! Världens bästa Amira tog cert idag och Greta tog sig genom banan! Stolt matte!
Maj i Skåne 😍
-' Malin Hultman
spillde nagellack på mina kläder, vet ngn hur man får bort det? =(
#51 kopierade detta från ELLE, har själv testat det och fungerar🙂 – Se till att nagellacket torkat ordentligt och skrapa sedan bort så mycket du kan med en plastkniv. Vänd plagget ut och in, lägg en absorberande handduk under och badda med aceton på en bomullsrondell. Byt bomull så fort färg har absorberats så att den inte förs över till plagget igen. Upprepa tills allt nagellack är borta och maskintvätta sedan som vanligt.
❤ https://www.youtube.com/user/RabbitPages ❤
Städade åtta kaninburar igår, tycker att jag är så himla duktig!
Maj nu pch det snöar här (Y)
#53 Okay thanks :D
#57 Tell us more!
Lyckan som uppstår när ett nytt Adventure Time avsnitt kommit ut😃 Man är inte äldre än man känner sig, eller nåt…
Sjukligt opepp på allt vad utställningar och crap heter. Hoppas verkligen att det vänder tills i höst😕
Duktiga kaniner idag!
Zapp plockade pinne i höjd och Asta pinne i krok lätt. 😃
-' Malin Hultman
Blubb
//Joanna
Tingat kattunge, tjiho!
På väg till jobbet. Känner mig mer död än levande…
*längtar tills pappa ska bygga kaninhagar* :)
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
På väg hem från jobbet för att ladda om inför Kaninhoppning imorgon.
Igår efter utställningen flyttade denna goding med hem. 8D
-' Malin Hultman
#75, Heja Aro! 😂
Idag är jag less, och ledsen och lite bitter.
Hittade en av mina s/v-honor död i buren imorse och all lust är som bortblåst 😕
#77 Styrkekramar!❤️
Min fina plutta som gjorde så bra ifrån sig idag tillsammans med bästa Clara som hoppade henne
Dumma Runkeeper som krånglade :/ Nu kom inte nästan 2,5 km med som det skulle grrr…
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#77 Beklagar, skickar styrkekrama härifrån

Veronica
Stör mig att det på en del ställen står ungefär
"Kaninen är perfekt för din lilla sexåring att öva sig på innan det får ett riktigt djur…"
Uppe med tuppen för läkarbesök och lite annat.
#86: Alltid xD
-' Malin Hultman
Sååå glad! Vann en auktion på Tradera, en Muminmugg jag spanat på superlänge som jag äntligen fann! Hurra!
Gjort iordning 6 transportburar inför morgondagens tävling. Spännande ska det bli!
Heelg! 😎
Vänliga hälsningar Ellen 

Vad gör ni?
Önskar att älskade Pix kommer bli lika tam som min älskade Skutti
Köpte en underbar hona idag :)
Bästa Zapp plockade sista pinnen i krok medelsvår idag!! :D
-' Malin Hultman
Burstädning på g… jag orkar inte.
Skutti ska få skutta av sig lös sen, men Pix vet jag inte.. Vill så gärna ta ut honom i sele men han tycker inte om det, vet inte när jag kan börja göra det :(
#99, När han är trygg. Låt honom rasta av sig i en Hage så länge?
Min nya lilla filur som jag förgäves försöker hitta ett namn till.
Yey! Blev klara med gruppuppgiften idag :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
E så lycklig😃
Jag bokstavligt talat hatar att vara med på kort, men syrran lyckas ta bilder till och med jag blir nöjd med❤️
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
#103, Fiiiinisar!
#104 Iiiiiih ❤️
… Och Dottir är som vanligt väldigt pepp på att bli buren😂
Varit iväg med en av kaninerna till veterinären pga en knöl på ena bakbenet. Veterinären trodde tumör och vi bokade in en tid för biopsi på måndag. Jag är ungefär Sveriges mest ledsna person just nu.
äntligen blev uteburen + huset klara! kaninerna är aplyckliga speciellt vivvi som äntligen får gräva igen! :)
MORR!
Ursäkta mig men ni som inte tål svordommar får skita i att läsa.
Just nu e jag så jävla arg & förbannad.
Jag har sedan 2 år haft det jävligt tufft i gymnasiet med rykten, backstabers & annan skit.
Idag stannade jag hemma från skolan då det var "klassens dag" & jag inte tycker om att spendera tid med svinen i klassen(då 90% av klassen är idioter).
Vid halv 12 ringer en tjej(som jag hatar) till mig(hur fick hon mitt nummer), skriker & hotar att mörda mig över en bild som låg på min instagram(wat?). Den fega fan ringer dessutom med dolt nr.
Har lust att döda någon… 😡
4st chinchilla dvv bäbisar föddes idag. Så otroligt roligt, längtar tills dem är lite större och börjar springa runt :3
-' Malin Hultman
Var så arg att jag stod och skrek på stället och skrek massa svordomar. Något jävla fanskap har stulit min och min kompisar VÄNSTRA backspegel på mopparna, vad fan ska dom med dom o göra?! Man ska fanemä inte behöva oroa sig att parkera sin moppe utanför skolan! Jävlar vad arg jag var. Så nu har pappa fått köpa nya åt mig. Vad sur man blir! Och att de tagit båda vänstra backspeglarna betyder ju att de bara ville jävlas med oss! Urrghhhh 😡
Väntar på att "Månadens Kanin Maj 2014" ska avgöras, dock verkar dom lite sena med det.. Skulle ha avgjorts den 27 Maj. ☝️
Freja och Mini Hopps kull är snart redo att flytta nu. Redan nu på måndag flyttar älskade lilla Krabat.. Kommer sakna alla ungar otroligt mycket!😕 Fast kan ju samtidigt vara glad att dom kommer få sådana fina hem. Kanske att vi har kvar Sprattel ifall ingen är intresserad av honom.😊
Vänliga hälsningar Ellen 

#113 Ingen fara! Tack Mickis1994! 🙂
Vänliga hälsningar Ellen 

Hoppare #3 är nu tingad. GUD så spännande. Denna höst kommer bli så rolig! Kommer inte ha något liv förutom skola, Kaninhoppning och biomys? 😂
#115 Berätta mera!! Imorgon ska jag och Amira till Marianne Tornvall för att kolla upp hennes knöl hon har på sidan… Hoppas innerligt att det finns något att göra för sötnöten.
#116 Ett litet mynt 😉 http://queenskaniner.weebly.com/mynt2014.html
Härligt!!