Läskigt!!
När jag kollar på TV i mitt rum ser jag ut till kaninburarna. Alldeles nyss när jag låg och kollade (hoppar lite emellen datorn & tvn) så hände något riktitgt läskigt!
Alltid när jag eller någon annan för den delen, kommer fram till Myrans bur, gör hon en helomvändning och ställer sig på bakbenen mot luckan och börjar bita på gallret. Hon gör samma sak varje gång man kommer fram :P
Hursomhelst, alldeles nyss när jag låg och tittade på TV, gjorde hon precis så som hon brukar! Som om någon kom fram till buren, men det var ju ingen där! En litne stund senare började Bella stampa som tusan! Jag är ensam hemma också, det är därför jag jagar upp mig! Haha, låter säker superlarvigt, men det är läskigt!
haha, det är klart man jagar upp sig ;) Och klart det är läskigt.. Dom fick väll fnatt.. Eller kanske du har besök..
xP
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com
Hjälp!! jag förstår att du blev rädd:J Det skulle jag också blivit

Haha, läbbigt XD :S
Jag skulle också blivit rädd :P Undra varför man blir rädd, just när man är ensam hemma, och i mörker. Och det verkar alltid vara så att allt uppför sig konstigt just då också.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

Kan förstå att det är läskit efter som du är ensam, jag skulle okå bli jätterädd. Kramar till dig :)
Stackars dig :(

Grejjen är att jag har hört så många historier om att djur typ har ett sjätte sinne ^^,

#7: Samma här. Typ när man är ute & rider själv på vintern och så är det alldeles mörkt, så tvärstannar hästen och vidgar näsborrarna, fnyser och vägrar ta ett steg till. Då brukar jag bli superrädd, för det har hänt ett par gånger.
Ursch, vad läskigt!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Usch, jag skulle blivit så jääävla skakis ^^ Har också vart med om det där, ungefär. Lov o skulle sova, så flyger en grej som står i fönstret i golvet, o samtidigt sitter Berit i sin bur o bara stampar o stampar, då tänder jag, å råttorna sitter som förstelnade i buren o rör sig inte på 5-10 min. Det är såna tillfällen man verkligen hatar å bo själv :((

#8 Men i skogen är det ju annorlunda, där finns ju massor med dofter från olika djur osv. ^^
#9 Usch :/
Usch:p när jag en gång red i en by, på ett fält som låg där, hörde vi plötligt höga galoppsteg utanför på gatan (av asfalt) det var hus emellean så vi kunde inte se ngt. Men tyckte det var konstigt eftersom det var vinter och gatorna var frysta att ngn överhuvudtaget red där? Sen galopperade också? sen fick vi panik för trodde det var en häst som rymt och vi for ut dit snabbt på en halv minut men där var helt tomt. Inte en häst ngnstans på långt håll, det var omöjligt att dne lyckats försvinna så snabbt och ingen av hästarna i stallet nära hade heller rymt. På gatan lite längre bort gick också ngt par med barnvagn och verkade helt obeskymrade. Spökhästen:P
Usch ^^ Skulle typ gömma mig i garderoben xD
- Mvh Emma