Imorgon flyttar Totte!
Japp, har länge övervägt att sälja både Totte och Mozart, och imorgon flyttar Totte.
Jag har suttit och funderat fram och tillbaka hur jag ska göra med Mozart.. _Har jag tid? Kommer han att ha det bra om han säljs? Hur ska jag göra?!
_Men ikväll bestämde jag mig. Jag kan inte sälja honom. Han är min älskling och det går inte, jag får ta mig tid, även om skolan tar upp mycket, dessutom har jag sökt jobb så det kommer bli tungt, men jag ska ta mig tid iaf, för Mozarts skull! För min skull.
Jag kommer alltså inte att sälja Mozart, jag kan inte det. Men Totte flyttar imorgon, och jag hade sån tur att Jojsan här på KIF tittade på annonsen och fastnade för Tottisen :) Jag är glad för det och vet att han kommer få det bra, dessutom kan vi ju hålla kontakten :)
Förhoppningsvis löser det sig, att jag får lite mer tid över för Mozart, men det ska jag försöka se till! :)
Är inte Totte din brors kanin? Eller har jag fel nu? ;p

Vad roligt, och bra gjort av dig :)
#1 Jag fick överta honom, då hans intresse inte var så starkt som i början ^^

Hmm, okej. vad synd. :/
Men varför sälja Mozart? Tar inte ballerina lika mycket tid? :S
Japp imorgon kommer Tottis hem hit :D
#4 Ballerina kan vara ute och springa här i mitt rum medan jag pluggar eller liknande, men Mozart måste vara under uppsikt när han ska ha Motion då det är hönsnäts Hage utan tak. så det blir att jag inte kan göra något under tiden jag är med Mozart ute, tex. Men jag ska ju spara honom, försöka ta mig tid iaf :)

Du kan ju alltid köpa nät som du kan lägga över buren när han är ute? Eller göra någon sorts nätlucka till buren?
Skönt att du vet att han får ett bra hem iaf :)
- Mvh Emma
är så glad :D trodde aldrig mina föräldrar skulle gå med på en till nin. det har de aldrig gjort tidigare då jag frågat. men eftersom det följde med en bur som dessutom var en 2 fackare så hjälpte det lite :P är såå lycklig :D
#10 Härligt :)
#11 japp :D