Skellefteåträff 2/9
Pågrund av dåligt väder blev den första Skellefteåträffen som skulle vara den 25/8 inställd. Istället så flyttar vi träffen till den Söndag 2/9 klockan 12.00 på OK-backen.
Skriv ingen lista på de som ska komma, för det blir bara rörigt och folk kopierar fel lista etc. Skriv bara istället "Jag kommer", ifall du ska dit.
Ta med kompostgaller och kamera om du har. Transportbur, vattenflaska, matskål, lite hö, sele och koppel. Även lite fika till tvåbeningarna. :-)
Frågor? Ring mig, 070-2706277 eller skicka ett PM.
Vi ses där!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Jag & Engla kommer!
www.frihetenskaniner.se
Tänkte bara påpeka att det kanske är smart att skriva kontakt (t.ex mobilnummer) ifall det skulle ändras något i sista sekund och ni inte får tag på alla. ;P

#2: Smart. Skrev in mitt mobilnummer :)
www.frihetenskaniner.se
Haha, måste bara påpeka en sak också;) I rubriken har du skrivit 2/9 och i tråden 1/9 :P Vilket stämmer?

2/9 menar jag. Blev fel ;)
www.frihetenskaniner.se
Haha;);)

Hehe :)
www.frihetenskaniner.se

jag & zorro kommer.

#8: Bra! :)
www.frihetenskaniner.se

:) jag kommer.

Najs :)
www.frihetenskaniner.se
jag kommer :D
Jag kommer om inget oväntat inträffar ;)
Jag och My kommer

Vad kul!
www.frihetenskaniner.se
Nu kan jag förhoppningsvs komma :D och om jag får skjuts (som jag troligtvis får) så kan jag ta med nin :DDD
Jag tror jag kommer alltså.
jag kommer om jag kna…men det är inte säkert

Vad skoj!
www.frihetenskaniner.se

Jag kommer + min syrra med lillan och millan:)
Jag kommer :D med Plexus & Sputtnick. :)

Kul :)
www.frihetenskaniner.se
jag kanske tar med alla kaniner
#22 hur många har du? :)

#23 hon har fyra(en är unge) Känner henne så jag vet. Hon tar evetuellt med ungen om den är nog stor.

#24: Herregud, ska hon verkligen ta med en två veckor gammal ung? Det tycker jag ABSOLUT inte att hon ska göra. Ungen är inte redo för det än. Visst, hon gör som hon vill, men jag skulle verkligen inte rekomendera det.
www.frihetenskaniner.se
tycker inte heller den lilla ungen ska med om den är 2 veckor. då kan ju inte mamman heller åka med.
Självklart ska hon varken ta med mamman eller ungen, det är väl uppenbart att man inte gör sånt?

#27: Tydligen inte, då hon ev. tänkt ta med ungen.
www.frihetenskaniner.se
Herregud, en 2 veckors unge har ju i stort sett nyss lämnat boet! Klart man inte ska ta med den, eller mamman. xO
En del folk är skumma..
Kan ni inte sätta något förbud eller så på att kainen ska vara minst 8 v för att få följa med? Så att ingen annan tar med för små ungar.

INGA KANINER UNDER ÅTTA VECKOR FÖR FÖLJA MED TILL TRÄFFEN. Inte heller dräktiga honor eller sjuka kaniner. Kaninhonor med ungar får ej följa med.
- - - - - - -
Vad tror du om det Emmy? :)
www.frihetenskaniner.se

Ciss: Asså hon ska inte ta med sig den!! Ursäkta!!! OCH om man vill ta med sig en dräktig hona som bara har gått med dom i två veckor, då får man estämma själv :O Tänk om det är nån som bara har en kanin som till exempel är dräktig då har den ju ingen kanin!

Asså hon skulle INTE ta med sog den om den var yngre än åtta veckor!! Det gör hon VERKLIGEN inte!!!!!
Ehm, ja? Men varför ta med en dräktig hona överhuvudtaget? En hona som är dräktig ska vara hemma och vila, inte åka runt i en transportbur och träffa massa andra kaniner! Sen är det inte kul ifall en dräktig hona skulle få t.ex mask och det inte upptäcks förrän två veckor senare.
Man måste tänka på kaninen. man kan komma utan kaninen om den man har är dräktig. Det lär ju bli fler träffar och man kan ju ta med sinkanin då ungarna är födda och leveransklara :)
sandra skulle ALDRIG ta med sig en två veckor gammal unge! hon sa ju kanske, hon skulle aldrig ta med sig en för ung unge! förästen skrev ellen STOR NOG, då menade hon ca 8-9-10 veckor! och Embla är väl dräktig har jag hört? + att Lillan KANSKE är dräktig med Emilo!!!!!!

Men jag tog ju bara ett exempel. SORRY så mycket!!!!

#36 jaa vi tänker faktikst å våran kanin! men asså vi är ju två stycken som ska dit me våra kaniner jag och min syrra ellen_95. Och om vi bara tar me oss en kain så bli ju som en av oss "lite utanför"
#35 hon är faktikst avmaskad!

#37: Om du var lite mer uppmärksam hade du förmodligen sett att Embla inte är dräktig. Det står i massor av trådar. Vaddå "Sandra skulle aldrig ta med en för ung unge"? Vad menar du med det? Ellen skrev ju "Hon tar evetuellt med ungen om den är nog stor." Du kanske inte vet vad eventuellt betyder? Det betyder KANSKE, och hon skrev att hon KANSKE tar med ungen. Så visst skulle Sandra kanske ha tagit med en för ung unge.
#33: Har man bara en hona som har ungar så får man helt enkelt inte ta med sig sin kanin.
#34: Varför skrev du att hon eventuellt skulle ta med sig ungen, sedan skrev du att hon aldrig skulle ta med sig en för ung unge? Snacka om att säga emot sig själv.
www.frihetenskaniner.se

#40 MEN ASSÅ HON SKA INTE TA MED SIG UNGEN VI SKA INTE TA MED OSS LILLEN. uRSÄKTA ATT MAN SKRIVER NÅGOT här nån gång! ska sluta göra det då!! jag skriver väl allt fel.
jaa men asså cissi, sandra hade sagt att hon kanske tog med sig ungen! men hon skulle aldrig ta med sig den om den är för LITEN. och nu har ju träffen flyttas också.
Vi tänker inte fara på träffen nu, ellen & kajsa får ju inte ta med sig båda kaninerna, och då blir det inge roligt, och sandra har ju tydligen sagt att hon ska ta med sig sin unge, så nu kommer vi inte.
Men guud. Lugna ner er? ;S Vi ser vad ni skriver utan ATT NI HAR CAPS LOOK PÅ! Fatta hur störande det är -,-
Som jag uppfattat det är kaninungen 2 veckor just nu, eller? Och då är den ju tre veckor, hur kan ni då mena att hon ska ta med kaninen om den är 8 veckor? Hur tusan går det ihop? Den är ju inte åtta veckor och den kommer inte vara åtta veckor.
Någon som har lust att förklara?
Så ni ska inte åka på träffen för att ni inte får ta med en dräktig hona, What?

Hon ska inte ta med sig den. Jag borde aldrig ha skrivt det.
Kan vi inte sluta nu?

#45 men asså kolla. Jag och min syrra ellen_95. skullle komma på träffen, men nu kan vi ju bara ta me oss en och då blir ju som en av oss utanför.Det är ju inte så jätte kul för en av oss. och sandra har faktikst aldrig sagt att hon ska ta me sig en unge som bara är två-tre veckor!
Nu slutar jag nog skriva här, förstår mig inte på era argument och när ni säger imot er själva.

Gudars skymning ^^

bra att ni inte ska ta med dom.Regler är regler, men även om det ej var det så tycker jag inte att man ens borde tänka på att ta med dräktiga eller unga kaniner.

Men tror du att det är så kul att komma på en träff också ska man ha me sig kaninerna, också är dte bara en av oss som kan ha me sig. det bli ju inte så kul för en av oss!

#50 vi ska ju inte ta me oss en dräktikg hon eller en för liten unge:)
jag tycker oxå det blev för mycket tjafs i denna tråd. Kan ni inte försöka prata med snällare ton? :) Vi vill bara säga att en unge på ca 3 veckor är för liten att tas med. Men ni kanske inte hade tänkt det. vi kanske missuppfattade det.

Ungen kommer att vara 2 veckor då Emmy, inte 3 :)
www.frihetenskaniner.se

Men vi kommer me ´millan som inte är dräktig. Men vi är inte 100% att lillan är dräktig. och sandra atr int me sig ungen som är 3 veckor då!:D slutdikuterat?? förlåt all<3<33<3

Nu ska jag försöka klara upp det här. Jag är mycket bra på att lösa konflikter x)
**djur_lover skrev:
**"jag kanske tar med alla kaniner"
**då frågade jojsan:
**"hur många kaniner har du?"
och då svarade ellen_95:
"hon har fyra(en är unge) Känner henne så jag vet. Hon tar evetuellt med ungen om den är nog stor. "
Om ungen är 2 veckor nu, är det ÖMÖJLIGT att den är 8 veckor när träffen äger rum, dvs. den är inte stor nog att följa med. Acceptera det.

Oj, nu skrev jag lite sent, men strunsamma ^^

men jag skrev ju alldels nyss att hon inte ska ta med ungen som är 2 veckor då!

okej men vill ni att vi ska komma?=)

#55: Ungen är inte tre veckor då. Den föddes den 20:e, och det är 5 dagar sedan. Ungen är nu 5 dagar. Träffen är om 1 vecka och 1 dag (åtta dagar). Då är ungen 13 dagar, alltså nästan 12 veckor. Inte alls 3 som du säger.
www.frihetenskaniner.se

#59: Visst gärna, bara ni inte tar med dräktiga honor eller kaniner med ungar.
www.frihetenskaniner.se

men det jag undra nu vill ni at jag,ellen_95,djur_lover och sputtnick_plexus ska komma?=) det är bara det jag undrar?

#62: Ja, och jag svarade "Ja, bara ni inte tar med dräktiga honor eller kaniner med ungar."
www.frihetenskaniner.se

#63 för sista gången jag har skrivit det typ tre gånger vi ska ju inte ta me oss dräktiga honor, eller för små kaninungar!

#64: För sista gången skriver jag att JA, ni får gärna komma sålänge ni inte tar med er dräktiga kaninhonor eller kaniner med ungar. Det gäller inte bara er utan alla, så varför blir du agresssiv?
www.frihetenskaniner.se

Okej jag ska komma och min syrra ellen_95 me millan (som inte är dräktig,djur_lover me stampe och mia, sputtnick_plexus me plexus & sputtnick (vet inte säkert om hon kmr) :)

Kul. Vi ses där.
www.frihetenskaniner.se

Men vi vet inte 100% om Lillan är dräktig.

Men borde vi inte göra en lista vem som kommer?
Lista !
Ellen_95 Millan
#69 Det står i #0 att ni inte ska göra en lista i denna tråd
- Mvh Emma

#70 tack!
jag kommer

sotis kommer oxå.

Jag och Frallan kommer! men jag vet inte om Fliisan93 kan följa, hon kan ha match då, men jag kommer iaf!;) *Längar* :P
Om vi har slutat tjafsat , så kmr vi :) förlåt alla, om ni tycker att jag har varit otrevlig!

Jag och millykommer
så roligt att det är så många som kommer!=) ska bli roligt att träffa alla :D
puttar upp lite

haha, shit vad ni kan argumentera bruds! man blir alldeles matt av att läsa allt ;) hoppas ni får kul :D
#79 haha ;)
- Mvh Emma

jag kommer nog, tar med mifg elvis

#81: Vad kul!
www.frihetenskaniner.se

är det inte lite jobbigt att bära runt på kompostgaller?? :S

Jag kanskeee kan komma, om jag har tid, och om jag hinner fixa en transportbur. PS. Min kanin är inte kastrerad, kan jag ta med honom ändå? slipper jag ta med mej kompostgaller, för jag har inga…?:S
#84 jo, du kan ta med honom ändå, man får helt enkelt hålla koll så det inte blir några ungar ^^
Jag, sputtnick och plexus kmr :) ja tror jag tar med båda :) ska bli jätteroligt att träffa alla!
Jag tycker absolut att man får ta med okastrerde hankaniner på träffen men man har ju som både ägare till hona och hane ansvar att se till att det inte händer olyckor :) Det var inga problem på umeträffen iaf med honoor och hanar..man får hålla stenkoll helt enkelt ;)
#56 Hon skrev alltså att hennes syster eventuellt skulle ta med den om den var stor nog, så somn jag uppfattade menade hon att hon inte visste om kaninen var stor nog eller inte.

Mandaah kan inte ikomma på träffen.. :( Hon har ridning samma tid.. snyft:'(
Jag och Mimmiih kommer och vi tar med oss våran kanin Frallan:)

Vad roligt! :)
www.frihetenskaniner.se

#90 - jag har redan skrivit det! ;) du hade int behövt
Längtar:)

Jag längtar också!

JAG MEEED :D
www.frihetenskaniner.se

ska man ha spån, handdukar eller nått annat i flyttburen?

#96: Man ska ha handdukar eller filt i transportburen.
www.frihetenskaniner.se
Jag vet fortfarand inte om jag ska komma…verkar som att lill_jarven inte ska åka så vi får se..blir kanske lite dyrt att ka ensam och så men vi får se…

tveksamt o jag kommer nu, har så mkt på stallet vill hinna det osså =)
tror inte jag kan komma nu heller >.< Shadow.b kommer inte iaf.. :/
jag har inte råd att åka, även om jag bara behöver betala hälften av bensinen.. :/ så tyvärr kommer jag inte

Okej, synd!

ja kommer ;)

Vad tråkigt att alla drar sig ur!
www.frihetenskaniner.se

jag kommer dåh! ;) jag längtar skitmkt

Sammah är.
www.frihetenskaniner.se
hopas att det blir bra väder då:)
Ha det så skoj och ta många bilder ;)

Visst kommer det att bli imorrn? Vi skulle väl träffas kl.12.00? Den skulle väl vara på ok-backen? men hur många kommer? Jag kommer med millan kanske lillan..
jag kommer ska jag möta någon vid bussen??

kl 12 träffas alla tillsammans, vi går till ok-backen tillsammans…

Det var väl en regel att man inte fick ta med sig dräktiga honor? Jag vet inte om min kanin Lillan är dräktig. Men känner ingeting på hennes mage. och hon har inte fått någa tissar. Tror ni att hon är dräktig? hon har inte byggt nåt bo heller.
#112 Hur länge skulle hon varit dräktig då?
- Mvh Emma

Längtar!
www.frihetenskaniner.se
Ni får ha det superkul! :)
- Mvh Emma
Och ni får inte glömma att fota massor ^^
- Mvh Emma

#116: Haha ;)
www.frihetenskaniner.se
#117 Skulle bara påminna er lite ;D
- Mvh Emma
Synd att det var många som inte kunde komma
- Mvh Emma

#119: Tråkigt att så många drar sig ur ..
www.frihetenskaniner.se
kan tyvärr inte komma :(
ha det så roligt!

#121: Varför kan du inte komma?
www.frihetenskaniner.se
#120 ja, det är lite trist :)
- Mvh Emma

Jag komer:) men är det någon mer än bara jag, ellen_95 och djur_lover som far direkt till ok backen?

#123: Ja :)
www.frihetenskaniner.se

Ska ha med mej digital kameran.. ;) fota,fota! :)

#126: Bra att du tar med dig kameran! ;D
www.frihetenskaniner.se
#126 bra, då får du inte glömma att visa här sen också xD
- Mvh Emma

#128: Näjdå :)
www.frihetenskaniner.se
Jag har inte bestämt mig än om jag kommer eller inte :/ Kostar ju endel att köra och har egetligen insparksgrejjer och så men fundear på att komma…fast jag vet fortfarade inte vart OK backen ligger..hmm och jag skulle vilja köra dit direkt…

Det kommer att bli jobbigt för er som ska gå från busshållsplatsen till ok-backen:P
Ha så skoj:D

#131 det är inte långt :)
Men nån som kan beskriva lite vart det är?

#134: Det var Zorro_93 som bestämde att vi skulle vara där, hon vet nog.
www.frihetenskaniner.se

Men asså är det bara jag,ellen_95 och djur_lover som far direkt dit eller?

Vet inte om jag far dit direkt ..
www.frihetenskaniner.se
#135 mjo men jag frågade henne tidigare men hon var inte säker och den ok hon sa att det kanske var var ju jättelångt och dom säger ju att det ska vara nära?

Asså jag undra det finns ju som två stycken backar en väldigt nära konsum och en längre bort. viken ska vi till

#138: Jättelångt? Men herregud, det var ju hon som bestämde att vi skulle vara där. Nån som har hennes nummer? :/
www.frihetenskaniner.se
Shit,.

:/
www.frihetenskaniner.se
Jobbigt läge =/
- Mvh Emma

men asså vilken backe ska vi va i`?

#144: OK-backen.
www.frihetenskaniner.se

okej:)
ne jag kan inte förklara

är det nån som ska direkt till ok backen imorrn?

#147: Jamen, du kan ju försöka i alla fall! Vissa kan kanske inte ens komma för att du inte förklarar. Ge dem ditt nummer i alla fall eller liknande, så de kan ringa om de inte hittar.
Ring mig imorgon ni som ska dit: 070-2706277
www.frihetenskaniner.se
men vi behöver inte vara i ok backn

#150 nu kan vi ju inte hålla på och byta plats!
Lite sent att ändra plats nu kanske? ;P
men det blir så konstigt jag kommer inte

#153: Men sluta nu, vi vill ju träffa dig! Hälften har typ dragit sig ur, "jättekul" för dom som verkligen vill komma. Det var du som bestämde att vi skulle OK-backen, du kan inte dra dig ur nu! Du har dessutom lovat att möta upp ett par personer vid busstationen så att de ska hitta dit.
www.frihetenskaniner.se

#153 Ska du inte vara me barra därför att du inte vet vars det är eller vad??
okej då möter jag dom kl 13.00

#156: Kan du inte möta dom kring halv ett?
www.frihetenskaniner.se
okej men jag går om dom är jätte sena
Nej vad trist dom lovar regn igen :S
Hoppas det löser sig!
- Mvh Emma

#158: Ok.
www.frihetenskaniner.se
men ska vi flytta på mårgonen om det regnar

#162: Det ska regna kring elva typ. Så det kommer nog inte att regna när vi ska mötas. Annars kan man ju ta med paraply :)
www.frihetenskaniner.se
hm vi får se imorgon då om jag kommer eller ej, svårt att veta med vädret när jag måste åka typ 1½h innan :/ men men jag säller klockan så hör jag av mig till ciss eller nån imorgon och hör hur vädret verkar och så…hde ju vart kul att komma men trist att fara hela vägen om det regnar :/
Mmm..

Synt att vi har så otur med vädret.. :( Vi ska vel inte flytta träffen igen? :/

äe ingen vaken nu? :S
hmm. jag tycker att vi ska flytta den, det ser inte så lovande ut. och om det börjar regna vad gör vi då?

Vi måste ju typ flytta den. Det regnar och är kallt:(
Men om vi ska flytta den ska vi flytta den till nästa lördag eller söndag?

Men om det går för alla som ska komma ska vi ha den nästa lördag eller söndag?
Är det ingen inne?
jag kommer

#171 då tror jag att det bara e du som kommer idag.
Det ska sluta regna klockan 11, vi får ta med parply. Vi kan inte skjuta upp träffen en gång till

#173 Okej:) men tänk om det inte gör det??:'(

Jag kolladeo ckså på vädret och det ser ut som det kommer att sluta!:D
Okej, så vi far! :)

Kommmer det typ att vara jag djur_lover och sotis som kommer dit först? För att vi åker ju direkt dit.
Men vi kommer att at med oss en kompis.
jag kommer nog inte :/… eftersom man inte vet om det slutar regna och så… Vill inte dra ut lilla Lilo i regnigt och kallt väder här sen är ju gräset blött så man har ju ingenstans att sitta osv?
Men herregud sluta vara så fjolliga, det regnar ju inte nu och gräset hinner torka på 2½ timme. Bor ca 3 km från OK backen så det regnar knappast där heller

Men kan tamed sig sittunderlag och paraply om det skulle börja regna! det finns väl oxå typ små grillstugor eller vad man nu ska kalla det som man kan gå in i?
#180 Ja det finns det:)

Det duggar lite här i klutmark.
Men det går nog:)

#181 bra:D
Det regnar inte ett dugg på moröbacke, som är betydligt närmare en klutmark
kan man inte fara till OK-backen på direkten? måste man träffas vid bussstationen'

#185 om du hittar dit då kan du ju fara:) för jag ska då dit direkt.:)
okejj

#185 Nej du får fara till OK backen direkt, men alla som inte hittar dit kan möta ett par tjejer på torget/Busshållsplatsen

Men skulle man ta med sig hinder?? eller var det bara om man ville?
hoppas att många kommer:) Det är väldigt kallt i Skellefteå nu så det är bäst att ta på sig varma kläder och defenitivt regnkläder:) Se till så att ni har något som är vattentätt som ni kan lägga på buren om det inte är tätt
Jo det är nog klokt att ha med regnkläder
det kommer bli så skoj

Jag sak då ha på mig regnakläder:)

Regnar det i stan nu? Här i klutmark regnar det ganska mycket:(

Inte nu….. Tror jag =)

#195 vad bra:D
jag har ingen transpot så jag får en bäg som ´han får sitta i tills vi går förbi hos hanna!
nu vill jag veta vilka jag ska möta och hur många och om ingen skriver det så möter jag ingen..

Jag far då direkt till ok-backen
Jag med:)

#200 vad roligt det ska bli att träffa dig:D
Visst var det kl. 12.00 man skulle vara där?
okej men då möter jag ingen på bustationen

Är det ok om vi tar me en kompis?:)
jaaa

okej bra:D
#201 roligt att få träffa dig med:) Ja det var kl.12.00

Gud så kul det kommer at bli:)
det regnar här nu:(

Nejj:( Men det slutar säker regna snart!:)
hoppas det
jag har inge transport bur jag måste gå ända till hanna för att få en så jag vet inte om jag kan komma

#211 jag har tre stycken, men en har vi haft till våra höns. så jag vet inte riktigt om du vill låna den. men du får ju göra det.
ånej så synd:( Hoppas att du kommer….men om du inte kan ta med dig din kanin klan du ju komma endå och träffa alla underbara människor:) Det spelar ingen roll:)
men jag kanske bär han under jackan tills jag är ho hanna
OK nu har jag bestämt mig, jag kommer ine. Det känns rätt långt att åka ca 14 mil när det förmodligen kommer regna/vara dyblött överallt och jag har dessutom lunchgrejj med våra nollor som jag tänkte hoppa över mn då är jag nog hellre inne och äter och kollar film och myser. Men ni får ha det så kul ni som trotsar vädret och åker :) Synd att det sulle vara så dligt väder igen var inställd på att åka nu…
:/

#215 okej synd att du inte kommer=(
jag vet inte o jag kan komma det är en bit till hanna och jag har inget att bära han in:(

Men kommer typ ingen nu eller? alla drar ju sig typ ut:'(

vet inte om jag kommer :/

Men vilka kommer?Jag kommer såklart pch djur_lover och ellen_95 kommer me:)

Zorro_93 bär han i en kartong eller nåting.

vilka kommer?

#224 jag kommer,djur_lover,sotis
vilka mer??
jag ska inte möta någon på torget

men vilka kommer!?
alla kan väl skriva vem som kommer

jag vet inte riktigt om jag kommer tror inte det,det regnar här och det blr inte så kul då :/
Men era mesar ni kan inte dra er ur nu!! det finns faktiskt små grillhus där man kan gå in och sätta sig om man absolut inte kan vara ute i duggregn.
man jag har ingen transport bur!!!

ja men jag kanske kommer. :)
#231Men bär kaninen innanför jackan då.

hur många ska komma? är det kl. 12?
Nu far jag dit. Hoppas det kommer fler en jag

Jag kommer kl.12 djur_lover sotis:)

okej :)
jag och elin kommer!

jag och molly kmr men vi blir nog lite sena :P

Jag kommer vid halv ett.
www.frihetenskaniner.se
Ha det så kul! ^^
- Mvh Emma

Det var ju skitroligt! ;) Även om Frallan rymde två ggr, men …?
MASSVIS MED BILDER VILL VI SE NU!!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jag kan int nu, men det kanske kommer sen…
Bilder!! :D:D
- Mvh Emma

det var jätteroligt! ;D
Hade ni roligt ?Vill se bilder …. ;D
regnade det inte? va bra :D vill oxå se bilder :D
göra en ny tråd där ni visar massvis me bilder? (;
jag har massa bilder men kameran måste ladda för att det ska laddas in:(

Kan lägga in bilder imorgon :)
www.frihetenskaniner.se

#250 nja det duggregna ett tag men inte länge! :)

#253 aa gör det längtar att se bilderna! :D

Det var supermysigt.
www.frihetenskaniner.se
Vill se sen :)^^
- Mvh Emma