Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 905 ggr
Lolitas
0

Fem hoppare födda!

DSCI0185.jpg Bäääbis picture by obeskrivbar

Så småningom kommer detta gäng var och en vilja flytta hemifrån. Jag och honans ägare kommer behålla varsin, jag själv en flicka och honans ägare har inte bestämt sig än ang kön.

De är efter Axl Rose, en siamesfärgad, högrest hoppkorsning klassad svår i rak med en pinne, medelsvår i krok med 2 pinnar, ej elit i höjd och längd med en pinne i längd på 180cm.

Mamma är Polstjärnans Just Cute, som morfar till henne finner man den mycket kända S Ch Leo, elit i allt med massa cert. Hon själv är klassad medelsvår i rak och lätt med en pinne i krok, men har knappt hunnit tävla.

Ungarna förväntas få långa vackra kroppar, vara högresta. Jag tror på ett gäng med mycket fart på banan, stor hindersäkerhet och mycket hoppglädje. Storsyskon till kullen har visat sig bli mycket fina hoppare.

6 ungar är tingade varav 4 honor, 2 valfri/osäker. Vid intresse hör av er snarast, ser gärna att ni är intresserade av en pöjk men vill du ha en hona går det minst lika bra. Jag ser helst att ungarna kommer till hem som vill satsa på hoppning med dem.

Köpare bestäms när ungarna är 8 veckor.

Ikkiz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad sött! Ska starta kaninfarm med min syrra ^^ Min kanin Tiffany är en riktig hoppare. Har hoppat över 40 cm.

annaforsgren
0

Jippi!^^

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Lolitas
0

puttigt

Lolitas
0

puttigt

JimJ
0

#0: Bilden syns ju inte! Det finns knappt något djur som är sötare än kanin-ungar. :-)

Vänliga hälsingar
- Jim Johansson

annaforsgren
0

Den svartbrokade är min^^

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

[Niike]
0

Ser tyvärr inte bilden:/

Lolitas
0

Den är raderad från ursprungskällan. Är bara två ungar kvar nu.

![](http://i171.photobucket.com/albums/u316/obeskrivbar/Hanen.jpg?t 1186772863)
Viltzobel brokad hane.
*INTRESSE FINNS*

Siames hane
*SKA EV TILL HONANS ÄGARE*

På Viljans Vingar, Svart brokad hane *TINGAD*
På Sanningens Vingar, Viltzobel brokad hona *TINGAD*
På Drömmens Vingar, Viltsiames hona *STANNAR*

Jojsan
0

naw hade velat ha den viltzobel brokade hanen.. sötis.. vill ha en till kanin! x(

Putt, hoppas de får fina hem :)

Lolitas
0

Bara den vilt zobel brokade hanen kvar nu!

Mysofi
0

Åh, vart finns de?? Jag bor i Umeå…

Lolitas
0

#11 Ungarna finns i Skarpnäck, Stockholm. Leveranser brukar dock gå att ordna över hela Sverige.

Mysofi
0

Okej, finns det nån kvar?

KvirrZ
0

#13 Läs här ;)

- Mvh Emma

Mysofi
0

#14 Tack :)

Jennie104
0