Kanin iFokus

Kanin

Etikettbeteende-hälsa-och-skötsel
Läst 322 ggr
michellepetersson95
0

kastrering ?

Har precis köpt hem mig ett litet marsvin. Och min kanin går runt och är skendräktig? och har hållt på i ett bra tag. Har inte vågat operera henne för rädsla av att hon inte kommer klara sig. Någon som har opererat och har sin egen erfarenhet och dela med sig?

chokladtassen
1

Marsvin måste vara minst 2. (om du inte redan har ett)

Checka in @gnagarboden på instagram Skämtar

michellepetersson95
1

Ja. Och jag ska köpa ett till. Men han var sjuk med någon typ av marsvinskabb. Så jag ska ej köpa en kompis till han förrens han är frisk. Jag skrev ingenting om att jag behövde höra att jag behöver två matsvin. Isåfall hade det självklart stått där. Men gör det de? Nej.

Evilina
3

Man behöver ju inte vara så spydig, #1 ville antagligen bara hjälpa :)

Hur kommer det sig att du nämnde marsvinet alls när frågan handlade om kaninen? Bor dom ihop? :)

Jag ska förövrigt kastrera mina två honor på måndag så kan höra av mig sen och berätta hur det gick ^^

michellepetersson95
0

Nej. Ursäkta. Jag hade precis en panik ångest attack och blir väldigt på spänn precis innan. Jag nämnde honom för att hon har varit skendräktig? konstant sen jag köpte honom. Såhär intensivt har hon inte hållt på innan. Nej, de bor inte ihop. Har en sånhär bur (bild) men har satt för en bit med hårdplast för hålet där stegen till buren på bottenplanet så det blir som 2 vanliga burar ovanpå. Skulle nämt det tidigare, trodde jag hade skrivit det sen innan.

Fridaaaa
0

#4 Är ingen bild med :P(tänk på att länka till buren om det inte är du själv som fotat bilden vill säga).

Jag tror inte att det har med marsvinet att göra. Hur beter sig kaninen?

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.