Beslutångest!
Nu när min dvärgvädurs hona avlivades, så har ja tänkt lite.. Ja har ingen annan avelshona.. Om jag inte spar en utav hennes fina ungar! Men ja vill helst få in lite nytt blod i min lilla uppfödning, har dock bara hanar kvar här hemma.. Hur ska jag göra? Jag vet inte ens om ja ska fortsätta med dvärgvädurar eller om ja ska börja med fransk vädur.. Eller om jag bara ska behålla och avla på Rex kaninerna jag har.. Vet inte alls.. :/ har ju köpt in en belgiskjätte/franskvädurs hona nu också.. Men hon ska jag inte avla på än. Ni kanske tror att avla är de ända jag gör. Men det är inte så och ni får inte tro det heller, kaninerna är så mycket mer än bara Avel för mig. Har haft kanin sen jag var liten. Så kaninerna betyder väldigt mycket för mig! :) Ta gärna o kommentera vad ni tycker, vad som är bäst o avla på eller något sånt :) kom med förslag bara, blir tokig på min beslut ångest!
Gå på magkänslan, den har ofta rätt 😉
Går inte för någon annan att svara på vad som är "bäst" att avla på.
Men alla har ju olika åsikter, vill höra vad andra tycker också :)
#2, Vill du höra vad andra tycker att du ska föda upp?
Låt det gå en tid så hinner du fundera och känna efter. Man behöver ju inte bestämma sig här och nu..:)
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
Nej jag menade inte så, :p får ta o fundera ett tag till :) ville skriva av mig bara