Kanin iFokus

Kanin

Etikettom-sajten-och-ifokus
Läst 867 ggr
[Niike]
0

Mycket OT!

Är det bara jag som tycker det är mycket OT trådar just nu?

Det är ju liksom ett kaninforum, och sen består typ hälften av trådarna av icke kaninrelaterade saker .. Visst kan det vara kul med lite OT ibland, men nu tycker jag det är väääldigt mycket. Nästan så kif skulle kunna byta namn till ot.ifokus ^^

Kan ju passa på att fråga om det inte kommer några nya artiklar snart ? (A) Vore kul med lite läsning! :)

Mvh Maja

myriis
0

Såklart att Maja har räätt juuuu . ;D

Nä, men jag håller med, väldigt mkt OT faktiskt ;o

Milly_94
0

Visst är det kul med lite OT.Men Som du säger är det väldigt nu.Typ hälften är OT

[Niike]
0

Emmy; xD Haha, joo, jag tkr det:P

ciss
0

Håller med, massor av OT-trådar. Känns lite trist.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

KvirrZ
0

Ja, visst är det mycket ^^

- Mvh Emma

ciss
0

:/

www.frihetenskaniner.se

[Niike]
0

Jaoo, tycker också det är lite trist .. Känns som om kif var roligare förut .. Nu skrivs det typ inget nytt om kaniner, bara massor av OT .. Visst är det kul ibland, men det blir föör mycket. Det här är ju ett kaninforum där man kan läsa och lära sig om kaniner ..

ciss
0

Japp. Instämmer.

www.frihetenskaniner.se

lolaisdenied
0

Niike du får ta och skriva lite nya olika trådar om kaniner ;)

ciss
0

#9: Instämmer :)

www.frihetenskaniner.se

[Niike]
0

#9 Haaha xD Om du säger vad jag ska skriva, så visst!^^ Kommer inte på något just nu, annars hade jag bombat forumet med nya trådar ;D

lolaisdenied
0

#11 tror det är lite så för de andra också, därför så mkt ot.
Bättre med ot än att ingen skriver, för då loggar man (jag iaf) ut…. :P

KvirrZ
0

#12 haha, precis ^^

- Mvh Emma

KvirrZ
0

Är man beroende så är man, och då måste man läsa alla trådar, även om de är OT xD

- Mvh Emma

Tina-A
0

Jag håller med. Tänkte faktiskt just starta en tråd och skriva "Inga nya OT-trådar inom 24 timmar, alla raderas" för att få ner antalet lite (eller snarare inte få upp det) men om ni bara inte startar inom ett litet tag så slipper jag det :)

Men då får ni starta massa kanintrådar! Jag är tex väääldigt sugen på att se massa bilder på hur stora allas kaniner har blivit nu! Bomba mig med kaninbilder!

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

[Niike]
0

#12 Haha, det har du iof rätt i;) Det är ju bra att kif hålls vid liv, även om det är OT trådar;P Men jag tkr ändå det är tråkigt med allt OT:P Det HAR blivit för mkt enligt mig:P Mera kanin! ;D

ciss
0

Mer kanin! Gjorde nyss en kaningrej, om hur långt koppel man har.

www.frihetenskaniner.se

[Niike]
0

#17 Skitbra xD :D

ciss
0

#18: Yess. Ska försöka hitta på fler :)

www.frihetenskaniner.se

KvirrZ
0

Ja, kom igen nu tjejer, nu kommer vi på mer kanin :D

- Mvh Emma

[Niike]
0

Sitter och funderar för fullt xD

ciss
0

Samma här.

www.frihetenskaniner.se

[Niike]
0

Nu har jag skrivit en iaf… :)

KvirrZ
0

Haha *tänka tänka*

- Mvh Emma

Mysofi
0

Nu har jag skrivit en också, inte så bra, men det var det enda jag kunde komma på nu!

callo
0

har man svårt komma på nya och tycker dte är mkt OT kan man ju själv hjälpa till och putta upp gamla intressanta:P

twinnie
0

Tycker att det är just OT trådarna som gör sammanhållningen på KIF mkt bättre ^^

Stravaganza
0

Men när det blir fööör mycket är det inte lika roligt…

Mimmiih
0

Jaa, jag tycker att det är lite för mkt OTtrådar…  jag har gjort många nu, så jag kanske ska försöka att låta bli ett tag  ;)

Flippa
0

Hehe,  kan inte hålla mig borta från OT ^^

twinnie
0

Vadå inte roligt? Förstår inte alls vad ni menar eftersom alla svarar i OT trådarna? ^^

KajsaM
0

Men om ni inte vill ha OT trådar så svara inte i dom och skapa massor med kanintrådar :)