(S) liten Rex honor
Hej! Nu är det två honor ur Victoria Secret kullen som letar efter ett bra hem. De är 6 veckor på tirsdag och alltså redo att tingas. Om True Esacpe: denna sötnosen är lite dålig Castor och har därför bara härstamnings bevis. Hon är helt underbar och brukar slicka mina händer. 400kr kostar tösen. Om Pure Daydream: denna tjejen vet vad hon vill och har spring i benen. Hon är Madagaskar beokad och har därför härstamnings bevis hon med. Jag tror att hon kan bli en lovande kanin då hon hoppar över 15 cm redan nu. 400kr kostar hon • var finns de? I Lund Skåne. Men transport brukar lösa sig • föräldrarna? Mamma Aquala finns här och är helt underbar. Hon är kelig och älskar att mysa. Utställd på 93,5 p Hanen/pappan Pongo är en jättetrevlig kille med tär och fin päls. • leverans klara: när de är 8 v • följer med köpet: h-bevis, köpeavtal, övergångs foder Kika på hemsidan: www.nilvanasrexar.weebly.com Hör av er via pm, i tråden eller via mejl: Kaninerforever@gmail.com
Hoppa 15 cm?! Någon som är i buren då som är det eftersom du sett det?
Lycka till, sockersöta
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#4 hoppar upp på sitthyllan ;) tack!
Pure Daydream är tingad.
Både Pure Daydream och True Escape är tingade :)
Pure Daydream är återigen till salu pga att uppfödaren inte kunde orda det med transport
#8 Det är ju köparen som ansvarar för att hitta transport, inte uppfödaren/säljaren.
Hoppas de hittar nytt hem
#9: Tror Emilia menar att uppfödaren (den som skulle ha kaninen) inte kunde ordna med transport. För Emilia är uppfödaren till dessa.
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#10 Jag vet att Emilia är uppfödare till dessa.
#9 Det var en uppfödare som skulle ha kaninen, så det var inte Emilia som inte kunde hitta transport. :-)
Hälsningar,
Ninni :-)
#12 Texten kan dock tolkas på mer än ett sätt 😉 Kan tolkas som att hon som uppfödare inte kunde fixa transport, eller som det tydligen är: att uppfödaren som skulle köpa kaninen inte kunde fixa 😉
Men då är det löst….
#13 Ja, fast man brukar kanske inte skriva uppfödaren åt sig själv. Men jaja, strunt samma! :D
Hälsningar,
Ninni :-)
#14 Man är ju uppfödaren? :P Man brukar skriva "köparen" annars 😉 Men aja :P Nu är det uträtt hur Emilia menar i alla fall och hoppas hon hittar ny köpare till kaninen 🙂
Att hoppa upp på sitthyllan och hoppa hinder är olika saker. När dom hoppar hinder måste dom ha tillräckligt fart och hoppa högre än vad hindret är ;) mina kaninungar hoppar också upp på sitthyllan, ca 20 cm men jag tror inte att dom skulle passa till hopp ändå;)
//Hälsningar Kringlans Kaninuppfödning!
Hemsidan: www.Kringlanskaniner.weebly.com you know my name, not my story
För det första, jösses vilken onödig sak att hacka upp sej på!
För det andra, vem sjutton säger att det är köparen som ska stå för transport? Det är väl helt å hållet upp till var och en. Jag hjälper gärna till å leta transport åt mina kaninköpare.
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
#17 Har inte hackat upp mig på något. Inte jag som fortsatte upprepa trots att en redan gett svaret.
Det är inte säljarens ansvar att hitta transport om den inte skrivit ut eller sagt att den ska göra det såklart. Annars brukar det vara köparen som får hitta transport eftersom det är den som vill ha kaninen/djuret, det allra allra vanligaste.
#18 -.- Jo, du har hackat upp dej på att det är köparen som ska stå för transporten å allt. Varför ville du ta upp det? Har du med saken att göra?
Och dessutom… Så borde du (som beter dej som en polis) veta att det står i reglerna att man inte får kommentera i annonser. 😉
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se