Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1408 ggr
Zabbio
5

(S) jätteharar skåne

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fyra pojkar finns kvar :) Jag har inte födelsedatum i huvudet men de är över tre månader gamla och behöver snart flyttas isär. De kan förmodligen fortsätta bo ihop ifall de kastreras. De rusar fram till dörren när man kommer och är mycket nyfikna.särskilt den brunfläckiga brukar vara först framme. Alla är järngrå, två med vitbrokad teckning. De är belgisk hare korsad med tysk jättescheck. De utan vitt är 25% svensk päls pch 25% tysk jätte. De har inga namn ännu så det får man hitta på själv ;) Den mörkare brokiga fick namnet Tjalve eftersom jag tänkt behålla honom först (men jag har för många hanar redan) De är vana vid att kunna röra på sig och jag vill att de kommer till någon med stor bur/hage där de kan vara dygnet runt. 300kr, hemmet viktigt. Jag förbehåller mig rätten att neka köpare. NV Skåne. Sällskap eller produktionsavel kvittar lika så länge de blir väl omhändertagna och inte blir sittande i en bur med minimimått resten av livet. Skicka pm eller skriv i tråden om du är intresserad. Kritik på annonsen tas via pm, åsikter som är ovidkommande för annonsen tas inte alls ;) Ha en bra dag!

Håll huvudet högt men näsan i en vänlig vinkel.                                         

Zabbio
0

Putteliputt :)

[vanilla skye]
0

Wow vad cool teckning de bakre kaninerna på bilden har! Hade jag inte bott uppe i norrland o ni i längst ner så hade jag varit intresserad.

Zabbio
1

Tack :) ja de är snygga!

Zabbio
0

Än så länge finns dessa kvar :)

pixelsnoppan
0

Asså dessa kräver ett STORT utrymme?

Zabbio
0

Ett par meter i längd åtminstone. Ju större desto bättre :)

Alone
0

har du några nya bilder på dom? :)

Mvh Järnskogens kaniner

Efter Regn Kommer Solsken

Cilia.Teddytöserna
0

Dom är så underbart vackra! 😍

Regnbåge Bloggen Regnbåge

MVH Cecilia & KaninernaBlomma

Zabbio
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

:)

Bilderna är ju bara 9 dagar gamla. Nån nyare har jag kanske.. men de ser likadana ut. De växer inte så fort längre :P

Hittar bara denna, från när min frigående hane sprang utanför buren. Den visar dock inte kaninerna så bra ;)

blitzen
1

Hehe har du tanen frigående? Lyxlirare e han. Jättefina ungarna e.

[SophD]
0

Var i NV skåne finns du?

Zabbio
0

#10 ja, det blev så :) nu bor han i stallet, lös. Äter gräset utanför när han får lust :) #11 Nordvästra Skåne är inte jättestort, och närmre än så vill jag inte precisera i en öppen tråd :) Kollektivtrafiken når inte ut hit så man behöver bil om man ska hälsa på. Handlar det bara om transport så är jag inte latare än att jag kan möta upp nånstans i nv skåne därdet passar.

Peak303
0

Inte alls sugen! 🤪
Synd att man inte får ha "hundkaniner" för mamma.. 😕

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Zabbio
0

Haha! Hundkaniner?

Peak303
0

#14: Mamma kallar dem för det, då dem är stora som hundar enligt henne 😂

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Zabbio
0

Haha! Ja.. chihua kanske:p