Är det någon som vill??
Love Laleh<3<3:)
Man får inte putta upp tråden samma dag, speciellt inte så tätt inpå
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Ett tips? är att vara lite mer specifik om vad för hane du söker.
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
Roligt att ta kaninungar? vad har du för syfte med denna kullen om jag får fråga? :P
No hate.
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
jag skulle typ sälja alla förutom en och syftet är att jag ska bli en uppfödare och jag har typ inte mycket att göra så att det passar väldigt bra #4 och jag söker en hane med samma ras som min och gärna ganska ung och i västerbotten eftersom jag bor ju där. Fast jag undrar ju bara om det är någon som har möjlighet. #3
Jag tycker att du kanske ska göra det när du är äldre, tänk om din kanin behöver åka in till en veterinär, har du pengar till det? Jag ville också gärna ta en kull för samma anledning som du, fast jag vill bara föda upp en kull. Jag tycker att du ska vänta med det också, det var dem andra här på kif som tyckte att jag skulle vänta. När jag själv tänker efter så tycker jag att det inte är en så smart ide. Tänk du inte kan sälja alla kaninungarna då? Har du plats för dem då? Hanar får ju inte vara samma bur när dem blir könsmogna. Om du gärna vill ha kaninungar tycker jag att du kan köpa en kaninunge. Det hade jag tänkt att göra till sommaren :)
Aktiv på kanin.ifokus.se
Men #6 jag har ju mamma och pappa och jag väldigt mycket erfarenhet:/
#7 Nu kommer jag säkerligen verka ela, men du är 12 år(?). Vid den åldern tvivlar jag på att du har speciellt mycket erfarenhet.
Dessutom kan ett kejsarsnitt kosta 5000kr eller mer, har du dem pengarna & kan du ta dig in till veterinären mitt i natten ifall det skulle hända? Har du haft kull tidigare & kan du själv avliva din kanin/ungarna ifall det skulle behövas?
Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU