Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 231 ggr
Keligast
0

Inne eller ute?

Ni som tar in era niner på vintern och har ninen ute på sommarn;

Är den ute nu? Ja? När skall den in då?

ciss
0

Min kanin bor alltid ute. Dock bor hon i stallet på vintern, ska flytta henne dit nästa vecka eller så.

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

KajsaM
0

Hampus åker in i helgen :)

Timotej
0

Zorro och Lina tar jag in nästa helg i samband med att jag åker upp till skolan. Tyvärr är det ju mycket kallare nu än vad jag hade planerat men förhoppningsvis blir det inte kallare än såhär och då fungerar det.

Haha, förraförra året tog jag in dem ganska sent (kunde inte bestämma mig om de skulle vara ute eller inne under vintern) så då blev det till att ha fönstrena öppna dygnet runt för att de inte skulle märka av temperaturskillnaden. Väldigt kallt men vad gör man inte för sina pussgurkor XP Å vilken tur att man har en sån go rumskompis som går med på det ^^

Keligast
0

Skall förmodligen ha dom inne nu :) Är så kallt nu för tiden.

Keligast
0

*putt*

KvirrZ
0

Jag tar in när jag kommer hem från landet så får de vara ute i hagar sen hemma. :)

- Mvh Emma

Katter3
0

Det är nog snart dags att flytta in dem.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

skanorskaniner
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

mina bor i en väl isolerad lekstuga(fast det ser ut som en bad hytt)

Jojsan
0

Mina bor ute året om men just nu står de ute-ute :P ska ta in de i våran lada i helgen men det är ju lika kallt och så som ute, bara mindre blåst och så.

twinnie
0

Mina kaniner bor inne året om :)

Men om de skulle bo ute, skulle jag ha de ute så länge som det inte blåser kallt ^^

Sotis
0

Millan och lillan kanske flyttar in imorrn. fast det är inte i srallet utan i porten. (tror jag):P

flisan93
0

Min kanin bor ute hela tiden:)

ciss
0

#11: Varför ska de inte bo i stallet?

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

emmsaaan
0

mina bor ute året om. bara en av dom har varit inne och det var i tre minuter. min syster är allergisk ^^