Hona säljes :'(
Okey, det är ingen kanin men en chinchilla. Jag har en iller som är på buren hela tiden och vill döda Elsa(chinchillan) och det funkar inte att ha båda 2 :'( så jag måste sälja henne.
det är väldigt akut, så om du känner någon eller om du vill ta dej an ett kelmonster på drygt ett år så pm:a mej för mer inofmation eller adda mej på msn: yo_jempa@hotmail.com
Oh va fin hon är! Hoppas du hittar ett hem åt henne! Var bor du?
Hoppas du hittar ett bra hem åt henne :)
- Mvh Emma

guud vad söt!!Synd att de 2 djuren inte kommer överens!Jag skulle gärna köpa men ska skaffa kanin om några dagar och jag tror inte mamma låter mej köpa båda :( Hoppas du hittar ett bra hem åt henne,vill ingen av dina kompisar ha??Det skulle vara bra för du skulle kunna hälsa på :D

#4 mina kompisar får inte, dom har typ redan proppat med djur o dom som inte har djur alls är allergiska :(… men du vet väl att chinchillor o kaniner kan bo tsm :)… Elsa bodde med ca 6-7 kaniner o 3-4 marsvin när jag köpte henne :)
#5 va???Fast jag tror endå inte att jag får,jag frågade om jag får ha 2 kaniner men mamma sa nej så …hoppas nån annan kan ta hand om henne!!:D
tyvär bor du för långt bort.
Mvh Clara
Medarbetare på kanin och tonåringar.ifokus.
www.ingespjuta.webs.com

åhh, det ringde en tjej o var intresserad men jag hade inga batterier på mobilen så de bröts :/ men ska ringa upp henne nu o ser vad hon säger, o kollar om hon verkar vara en bra ägare för lilla Elsa :)
#8: Berätta hur det går!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Jag ringde upp tjejen som var intresserad av henne, men jag vill inte bara ge bort min älskling :'( så vi ska träffas någon dag nu i veckan o då får jag se hur det blir, men hon lät iallafall jättetrevlig i telen, hon var 23 år, djurvän o hade haft chinchilla tidigare så jag hoppas verkligen att hon verkar trevlig när man träffar henne o så oxå :)..
ni får ursäkta pälskvaliten på den bilden, men jag hade inte haft tillgång till sand på ca 1 vecka så hon hade inte fått bada ngt där =S
#10: Hon är jättefin tycker jag.. Måste kännas riktigt jobbigt, men man måste tänka på deras bästa :( Man får inte vara självisk även om det är svårt ibland när det gäller sånna här saker.

#11, det är ju det som svider oxå :(… men men, hon är 1 år nnu o kan leva upp emot 15-20 år så här skulle hon nog inte vilja leva i sina ca 19 kvarlevande år :'''(
Det måste vara jobbigt att välja bort en.. Men det gäller ju att tänka på hennes bästa också, hon skulle nog inte vilja bli jagad av en iller hela livet…:/ Hoppas det går bra!

nu ringde en till tjej, o verkar inte ha läst igenom annonsen alls:S hon ringde mej o sa:
hon: hej, är chinchillan såld ??
jag: nej, men en tjej är intresserad.
hon: vad kostar hon?
jag: 1400, men hemmet är det viktigaste.
hon: kan vi hämta henne nu?!
Jag: det är fortfarande hon som är intresserad av henne som kommer i första hand eftersom att det verkade som rätt hem åt Elsa.
hon: men ja ringer imorgon så kan vi bestämma när jag ska hämsta henne :S
öhh, både döv och blind, hon lät väldigt otrevlig så hon får henne definitivt inte :S
meh vikket cääpä . henne ska du juh inte sälja söta Elsa till. jag skulle kunnat ta Elsa men jag vet inte om jag orkar eller hinner. nu har jag juh dennis och ska få en till kanin och ha kaninuppfödning sen har jag juh min fågel zingo och nu tre kattungar på vifft hela tiden . >.< vill inte att du ska sälja henne men det är bättre för henne. jag tror inte jag får för mamma heller och du kanske inte ens vill sälja henne till mej . ^^

#15 haha du skulle ändå inte få henne :P *skämt*
men skulle ni inte bara ha 2 katter :O……jag som tycker jag har mycke djur :P
Hur går det för henne?
;O nehe . ^^ får inte !
eehm vi tog 3 st iaf . ^^
*putt*

#17 vi ska åka o träffa den där tjejen någon dag nu iveckan men hon blev ju oturligt nog sjuk förra veckan, o just nu har jag åkt på maginfluensa :/ så det kanske blir på torsdag eller någon dag nästa vecka, vi får se :) men det är bestämt att hon ska få henne :) om nu hon som vill ha henne gillar Elsa förstås :)

14# Haha Ringde Hon dagen efter lr?
Både Döv och blind xP