Moa! <3
Välkommen hem älskling, vi har saknat dig.
Nu är han hemma igen, eller ja, han kom för några dagar sedan. Ägaren hade ju hyrt ut honom på foder till hennes syster och hennes tre småkillar på typ 5-7 år, och killarna hade tröttnat. Systern försökte få tag i Sophie som inte svarade så hon lämnade Moa + bur & mat i stallet.
--
Vi har saknat dig så mycket älskling, & det gör ont att se kaninerna man en gång älskat så mycket fara så illa. Han var jätteblyg och hur skygg som helst när han kom hit för ungefär 4-5 dagar sedan, men nu har han blivit våran gosepojke igen. I alla fall lite. Vi ska pyssla om honom riktigt mycket nu & motionera och bygga upp muskler. Han bor i stallet förresten.
Ska fota ikväll när Fanny tar hit honom + Emilo (Emilo och Engla ska hoppa, Moa ska motionera lite och kanske provhoppa). Då får ni se bilder igen :)
**Välkommen hem Melker, <3
**Behövde få skriva av mig lite, så glad. Har inte hunnit skriva förr :)
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
Vad härligt att han är hemma igen. En fråga bara.. Är Moa och Melker samma? Blir så förvirrad ^^,
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Åhh vad roligt :) Är det dina nu eller fortfarande dina foder-kaniner?

Vad roligt :) Undrar samma som Tina ;-)

#3 Vem av Tinorna XD?

#4 Hahaha ;D Båda ;)

#5 okey, då vet vi ;)

#6 Haha xD

#1: Ägarna trodde att det var en hona men jag & Fanny märkte att det var en hane, så han fick heta Melker. Fast han kallas fortfarande för Moa :)
#2: Inget av det direkt. Vi får hålla på med honom så mycket vi vill & vi kommer att sköta honom mycket, men ändå inte.
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Hehe okej :) Roligt att se den igen :)
kul :) längtar efter bilder :D
Så kul :)
- Mvh Emma

kuuul =)
såå bra att han kommit tillbaka

vad kul:)