Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1295 ggr
[Hallons]
2

(K) fack-bur

Hej allihopa! Har nu bestämt mig för att faktiskt köpa en fack-bur. Så nu får det bli av! Jag söker en 3 eller 4 facksbur med rymliga mått. Jag hämtar den hjärna med släp. Gärna att den är nära Lund, Skåne. Pris har ingen betydelse. Tänker mig få köpt den innan maj. Hör av er!

[SophD]
1

Om jag får ut en av mina kaniner på foder (har en intresserad men hon har inte hört av sig än) Så har jag en 4 flackare till salu. Har öppnat upp så det har blivit en stor två flackare. 

Men om man har den som 4 fackare är måtten 120 x 60 x 60 (ej helt säker men mäter gärna om det är av intresse) 

Dock behöver Du själv sätta in väggar mellan facken om du nu vill ha den som 4 flackare :) 

Finns i Båstad

[Hallons]
0

#1 låter ju helt perfekt! Vi har sommarställe vid Båstad. Hör gärna av dig via pm när den är till salu. Pma gärna så kan jag förklarar mer :)

juliafrojd
0

Örebro kan jag tänka mig är för långt bort? ;)

[SophD]
0

#2 Absolut! 😉

[SophD]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Buren 🙂

[Hallons]
0

#5 helt perfekt! Vi köper den absolut!

[Hallons]
0

#3 tyvärr, om inte ni har vägarna förbi ;)

[Hallons]
0

Putt!

Söker facksbur eller en stor vanlig bur för utomhus!!

Denise.E
0

Jag har ju , du får den för 500 (flera budgivare) men om du hämtar inom 2 dagar får du den reserverad för 500.

[Hallons]
0

#9 tyvärr för långt bort ;(

[Hallons]
0

Putt. Jag söker verkligen en fack-bur i Skåne. Jag ska upp till Helsingborg nästa helg och kan hämta där.

[Hallons]
0

Putt

RebeccaG
1

Funderat på att bygga en egen?

Det är mycket billigare än att köpa.

Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning 
| Youtube

[Hallons]
0

#13 jo. Men jag funderar på hur och material ;)

[Hallons]
0

Putt. Söker fack-bur i Skåne. Pris har ingen betydelse. Vi hämtar den med släp!

[Hallons]
0

putt!

[Hallons]
0

Putt! Behöver verkligen en fack-bur med 2,3,4 eller fler fack. Eller en vanlig/flera uteburar :)