OT- Klädproblem
Skrev egentligen det här på Glamour.ifokus men eftersom jag behöver svar snabbt och det antagligen finns en hel del modekunniga här med så skriver jag här också :)
Jag ska på klassfest ikväll och har ett litet klädproblem. Jag hade tänkt ha en svart tubklänning som sitter pösigt förutom över höfterna och rumpan där den blir tajt. Den är vääldigt kort och räcker mig en bit under rumpan. För att klä ner det hela tänkte jag ha en ljusgrå kofta över, platta ballerinaskor till och inte speciellt mycket smink. Nu är frågan, är klänningen för kort?

Nej, det tycker jag inte. Superfint!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
För mig: absolut!
För någon som vet hur man för sig i sådana kläder: go girl!
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft

Hm, då kör jag kanske så då :) Men det enda är att det fins risk för att jag känner mig för uppklädd på något sätt, att det blir för uppklätt..
Gör inte det, min lillasyster kan gå klädd så där till vardags som till fest (den tokstollen). Det kommer bli suveränt.
Värdinna på Fantasy
skriver som #2. Skulle själv aldrig sätta på mig en så kort klänning men kan man bära dom kläderna så kör hårt ^^
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

håller med #5 (: fin fint

Det där var jättesnyggt ju :)
Det var fint :)
- Mvh Emma

Nädå, tycker inte att det blir för uppklätt. Känns mer avslappnat med koftan också :)
www.frihetenskaniner.se
Tycker det var ursnyggt! Du passade super i den! Ha så kul;)
Tycker också det var väldigt fint! Inte särskilt kort alls om man ser vilka trender de går nu etc. Men om du känner dig obekväm i den så ska du ju välja ngt annat, kanske ta tights under isåf.

Jag tycker det var snyggt ;) Men jag skulle ha haft ett par korta shorts under så det inte blir så att hela klänningen åker upp när man sätter sig ner..

Du klär verkligen i den där klänningen. Ha så kul! :)
www.frihetenskaniner.se
Jag tycker också et var jätte fint, har själv en sån klänning i svart :)

Inte för kort klänning =)
Har en lika dan som är nästan exakt kopia x'D

Det blir skitsnyggt
Haha, läste hela tråden en gång till och ser att jag har glömt ett "inte" i inlägg #2. Med andra ord skulle jag aldrig ens våga prova en sådan klänning. Så fel det kan bli ibland 
Värdinna på Fantasy

Alltså, jag skulle inte på några villkor gå i en sådan, den var jättefin men för kort för min smak, om man ska säga så.
Men om du ''kan'' gå i en sån, så visst. Den var dessutom jättefin på dig.

Du kanske ska ha leggings under ?? =)

Hoppas du får en kul kväll. Risken är väl att du får en hel drös killar efter dig i den fina klänningen!
Fint! Ha så du..!

haha japp det blev en superkväll :D tack allesammans :)
Vad kul :D
vilken tröja hade du?

#24: ?
Det var skitsnyggt, speciellt klänningen :) Bra att det blev lyckat ;)

JÄtte fint!Ha på dej det där!
skrev på fel haha :D
det tycker jag inte, bara att du känner dig bekväm i den:) Superfint