Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 707 ggr
Mia2012
1

(S) Underbara kaninungar!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har 5 st underbara kaninungar till salu!

Födda: 2014-04-13 (Leveransklara tidigast 2014-06-15)

Mamma: Vilja (renrasig dvärgvädur med rexpäls) Svart/vit brunögd

Pappa: Pop (hermelin/lejonhuvad kanin) Vit blåögd

Ungarna kostar 350 kr/st

Kullen var planerad och bägge föräldrarna är jättetrevliga och friska!

Det blev 6 st fantastiska ungar i kullen varav jag ska behålla en. Har dock inte bestämt vilken ännu. Bestämmer mig så fort jag kan se vilka kön det är på dem och det bör jag kunna se till helgen när de är 4 veckor!

Ungarna är födda och bor utomhus i en stor inhägnad tillsammans med sin mamma där det finns gott om utrymme för lek och bus!

Säljes endast till livslånga kärleksfulla hem! Tänk på att en kanin kan leva i upp till 10 år! Den behöver daglig aktivering och närhet för att må bra!

Skötselråd och övergångsfoder medföljer. Om allergi eller liknande skulle uppstå kort efter köpet så har jag eventuellt möjlighet att ta tillbaka kaninen, dock får man inte pengarna tillbaka. 

Välkommen att höra av dig om du är intresserad av en kaninunge! Skicka gärna ett mail där du skriver lite om dig själv och vilket slags liv kaninen kommer att få hos dig, t ex inne/utekanin, hoppkanin, familjekanin osv. Jag svara på alla mail och skickar självklart individuella bilder på alla ungarna så att ni kan se färger och teckningar på dem!

Kaninerna finns i Stenungsund! (3,5 mil norr om Göteborg)

Med vänlig hälsning Maria

Mail: maria.lundgren@fastighetsbyran.se

Mobil: 0768-909275