Mika
För mig är du så vacker! så duktig och lärd,kelen och social!
vissa människor skulle aldrig köpt dig på grund av din ålder, många har sagt till mig att jag inte borde köpt dig, tänk hur ledsen jag kommer bli när du går bort.
Men jag tänker inte så! för mig är det att fortsätta ge dig ömhet och värme precis som din ägare gjorde under 7 hela år! Jag vill ge dig de vackraste och de bästa under alla dem år som är kvar. För mig är det de som spelar roll, jag har en hona på 3 månader, och jag kommer ha en småtting i huset i juli . Jag kommer ha chansen att uppleva det där när kaninungar växer upp. Jag kommer inte missa något alls.
Din ålder gör inte mig något, det är roligt med en dam som kanske vill lära mina småttingar hur livet ska hanteras, och vart skåpet ska stå när dem är olydiga! :)
För mig är du en jätte fin kanin, en riktig modell framför kameran! direkt när jag tog fram kameran så sitter du blixtstilla och väntar tills jag fotat klart! :)
Jag vill även tacka mika s "förra ägare" för att du gjorde mika till den hon är idag! att du lärde henne till att bli en social, nyfiken kanin! :)
Sååå fin hon är😍
When life gives you lemons. Make lemonade❤️