Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 1428 ggr
KajsaM
0

Fredag 31 Agusti

Idag är det Fredag, igen :)

Så vad ska ni göra i helgen?

annaforsgren
0

jag ska på kaninhoppningstävling,och så ska jag väl bygag lite kaninhinder, och idag ska jag på bio^^

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

KajsaM
0

Fre - Skolan, hade Bild, Tyska, Matte och SO. 14.45 ska jag äntligen klippa mig och sedan åker vi till stugan :D Och mysa :)

Lör - Är i stugan. Mysa med Hampus och gå promenix i skogen :)

Sön - Åka hem från stugan och göra mig i ordning för frivalsveckan :D Länktar jätte mkt :)

För övrigt så har jag gått min första skolvecka och det känns helt Ok men trött är man som tusan :)

Hoppas alla får en bra helg med sina kaniner!

skanorskaniner
0

Fre: Skolan mellan 9.20-12.00(en ba dag) hade Svenska, Matte och No.

Lör: Fotbolls match i Genarp. Sen koll på MFF-TFF.

Sön: Kaninhoppningstävling, Fotbollens dag (här i skanör) och märka kaninungarna..

KvirrZ
0

Vet inte vad jag ska göra i helgen ^^

- Mvh Emma

MarHai
0

Idag var det skola hela halva dagen ^^,
Samt lämnade två holländarungar till deras nya ägare.

Imorrn ska jag förhoppningsvis måla klart huset, om vädret tillåter :)

/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin

johanna_loveAnimals93
0

Jag fyller år idag så resten av dagen ska vi fira mig och äta tacos m.m, :P och i helgen ska jag ta det lugnt och vara med kompisar och så :D

amand
0

Tuff vecka! I helgen ska jag ta det lugnt, plugga lite, laga en av burarna, gosa med ninerna och städa kaninburarna. :D

malinroth
0

Vi håller ju på sparka de nya nollorna på programet så ikväll är det fest, vilda västerbotten är temat ;) Imorgon är det brännboll på dan och fest på kvällen igen :) På söndab åker jag antingen till skellefteå på KIFträffen eller så ätr jag pizza och tittar film med in faddergrupp och våra nollor :)

[Niike]
0

Fredag: Ska städa och måla lite på rummet, och slappa efter en jobbig vecka ^^ Farmor och farfar kommer ikväll :)

Lördag: Mysa jättemycket med kaninerna och marsvinen, ta ut kaninerna, städa hos Niike, måla rummet, läxor ..

Söndag: Match, måla rummet, läxor. Gosa med djuren^^<3

twinnie
0

Fredag: Ridning och ut och äta på pizzerian ;)

Lördag: Tävling!

Söndag: Inget inplanerat ;)

Jojsan
0

Fredag: skolan från kl. 8.00-14.00 men man är ju inte hemma förräns 15.00. Hade slöjd, engelska, idrott och svenska. inte så mång lektioner ;)

Lördag: vet inte riktigt, ska nog städa kaninburarna och ta in de till ladan.

Söndag: kanske inte hinner klart med städning och ta in kaninburar lördag så får kanske göra det klart söndag. Kanske kommer på skellefteåträffen men inte troligtvis :(

flisan93
0

PÅ söndag är det kaninträffen

[Quellii]
0

Fredag: Ska fila lite på Projektarbetet, skriva lite loggbok till den. Tyvärr kommer Pojkarna (Mozart och Totte) inte att få komma ut idag, det spöregnar och är urtrist ute :/
Ballerina ska borstas ^^

Lördag: Ska eventuellt bada Nalle xD Och så ska jag städa hos mormor och morfar ^^

Söndag: Inget planerat direkt. :P Tror jag. xD

ciss
0

Fredag: Packa & göra i ordning allt inför imorgon. Rida, lägga mig tidigt & mysa med marsvinen.

Lördag: Tävling! Två klasser med Engla, träffa massa folk med samma intresse, fota massor, titta på alla vackra utställningskaniner och duktiga hoppare. Far hemifrån fem på morgonen och kommer hem vid åtta på kvällen. 

Söndag: KIF-träff, rida & städa mitt rum :)

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

__iE
0

Fredag: skola sen nu ikväll blir et slappa o mys :)
Lördag: Vet inte om jag ska följa med på tävling, min medryttarpålle tävlas, men tror jag hoppar det o åker in till stan istället med mams :) Sen ska jag o min bror va hemma själva så vi ska laga tackos o mysa :)
Söndag: absolut ingen aning

sammanfattning: Tråkig helg! ^^

Susanne-L
0

usch jag ska jobba hela helgen. Men ska på kräftskiva på lördag =) sen ska man försöka komma upp till jobbet i tid på söndagen oxå =)

Moonstrike
0

No idea…

Katter3
0

Fredag: Var på begravning…

Lördag: Städa!!

Söndag: Ingen aning.

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Milly_94
0

Fredag:Inget

Lördag:Vara med kompisar

Söndag:Kif träff, voltige

myriis
0

Fredag: Har flummat lite i stan, skolan samt lämnat Expo till Frida. Städat burar och myst med ninerna.

Lördag: Ev, åka till stan och hänga lite vid plattan, städa rummet och sånt..

Söndag: Vet inte.

Sotis
0

Jag kom nyss hem från en klassfest:)

KvirrZ
0

#21 Vad kul :) Hade du roligt?

- Mvh Emma

Mysofi
0

fre har varit i skolan, köpt skor och varit i stugan

lör ska till Forslunda och kanske en sväng på stan ska också vara med min kompis och städa burarna

sön vet inte riktigt…

malinroth
0

Har jut blivit bjuden på middag på söndag så vi får se vad som händer då ;)

Pehpsii
0

En annan jobbar hela helgen. /=

www.freewebs.com/gypsymice/

http://pehpsii.blogspot.com/