Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 816 ggr
[Linneamattiasson95]
0

Spjälsäng ??

Hej! Nu är de så att jag kommer kunna få en spjälsäng gratis ! Kan man göra om den till bur ?? Sett att någon gjort det . Går de verkligen ? Blir de bra ? Och isåfall hur ?

Lexie82
0

Såvida du inte har en väldigt stor kanin tänker jag mig att det kan vara för brett mellan spjälorna för att ha den som bur, men den kanske går att modifiera på något sätt.

[Nelley]
0

Oj det kräver ju mycket pyssel och att kan sånt, vinner du en tävling eller varför får du en gratis spjälsäng?🙂 Isåfall kan du ju annars sälja spjälsängen och köpa en bur eller material till en bur. Och om du verkligen vill göra om den, vad är den gjord av, är den målad? Finns många punkter och tänka på. Men vill du inte bara bygga en egen? Då får du ju den precis som du vill.👍

[Linneamattiasson95]
0

Nä det var en tjej på Facebook som ville bli av med en :) Jag vill inte köpa galler bur eftersom jag inte tycker dem är snygga . Ska köpa en 4 fackare till jul för då har jag alla mina 4 kaniner och jag har framförallt hunnit spara ihop pengar till en :) Min nya kanin har en bur som hon fick med sig men den har levt lika länge som henne ;) så den är lite trasig m.m så då vill jag ge henne en ny bur . De gör mig ingeting att buren står tom när kaninerna flyttar in i 4 fackaren för då kommer dem användas till min kull :) Helst hade jag velat köpa garderober eller något och redan nu bygga en 4 fackare så mina två kan flytta in. Men garderober , skänkar, m.m verkar vara svåra att hitta !:(