Kanin iFokus

Kanin

Etikettbur-och-aktivering
Läst 554 ggr
[Linneamattiasson95]
0

Bur !

Hej ! Vad jag förstår har många sina kaniner utomhus , men jag försöker ändå ! Som mest kommer jag ha 4 kaniner hemma ( inomhus ) det jag undrar är hur ni gör med bur ? Har någon nån snygg ritning på ett hemmabygge ,? Eller bara vet vart man kan köpa bra burar ? Helst hade jag velat ha som en 4 fackare att den sitter ihop och på höjden men kan man ja en sådan inomhus ? Finns dem att köpa ? Tack !

*~HamsterHamster~*
0

Du kommer nog inte förstå något men det är en massa bilder :)

http://www.sweetrabbits.de/f101/beitrag-4531.html

mvh, HamsterHamster

Hela mitt liv går ut på djurskydd.

[Linneamattiasson95]
0

Tack!:)

[Linneamattiasson95]
0

Men kaninerna måste ha sina egna burar eftersom dem inte kan gå ihop . Men att man inte har 4 seperata burar utan man bygger ihop så de ser ut som 1. Typ som en 4 fackare :P

pernillaoscarsson
0

Lägg två garderober på varandra oh dela av dem i två fack. Snygga till den lite med galler och så, sen kan du måla som du vill.

[Linneamattiasson95]
0

Var kan man hitta garderober med rätta mått ??

juliafrojd
0

Ikea?

[zendaimimon]
0

Gå till second hand-butiker (inte alltför trendiga sådana då de är löjligt dyra), loppis eller kolla på blocke efter billiga möbler att göra om till fackbur :)

[Linneamattiasson95]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hade en sådan funkat ? Göra två fack av den ?

[neptunens]
0

#8, Beror ju på hur stor den är 😉

[Linneamattiasson95]
0

Det vet jag inte :/ Men ska kolla på loppis :) roligt och bygga själv istället för att köpa :)

[Linneamattiasson95]
0

Det vet jag inte :/ Men ska kolla på loppis :) roligt och bygga själv istället för att köpa :)