Bur !
Hej ! Vad jag förstår har många sina kaniner utomhus , men jag försöker ändå ! Som mest kommer jag ha 4 kaniner hemma ( inomhus ) det jag undrar är hur ni gör med bur ? Har någon nån snygg ritning på ett hemmabygge ,? Eller bara vet vart man kan köpa bra burar ? Helst hade jag velat ha som en 4 fackare att den sitter ihop och på höjden men kan man ja en sådan inomhus ? Finns dem att köpa ? Tack !
Du kommer nog inte förstå något men det är en massa bilder :)
mvh, HamsterHamster
Hela mitt liv går ut på djurskydd.
Tack!:)
Men kaninerna måste ha sina egna burar eftersom dem inte kan gå ihop . Men att man inte har 4 seperata burar utan man bygger ihop så de ser ut som 1. Typ som en 4 fackare :P
Lägg två garderober på varandra oh dela av dem i två fack. Snygga till den lite med galler och så, sen kan du måla som du vill.
//Pernilla
Http://pernillaoscarsson.weebly.com
Instagram: pernillaoscarsson
Var kan man hitta garderober med rätta mått ??
Ikea?
Gå till second hand-butiker (inte alltför trendiga sådana då de är löjligt dyra), loppis eller kolla på blocke efter billiga möbler att göra om till fackbur :)
#8, Beror ju på hur stor den är 😉
Det vet jag inte :/ Men ska kolla på loppis :) roligt och bygga själv istället för att köpa :)
Det vet jag inte :/ Men ska kolla på loppis :) roligt och bygga själv istället för att köpa :)