Jag brukar blunda XD
^^

Haha xD Se film, gosa med dina sötnosar, räkna får. Ja spring ett varv runt huset vetja :D
"Dagdrömmer." Har en liten berättelse som jag bygger vidare på hela tiden. Men metoden fungerar så bra så jag kommer inte så långt innan jag somnat.
Värdinna på Fantasy
Medarbetare på World of Warcraft
Lägga mig på mage ^^ Då brukar jag bli tröttare haha .. Ska jag gå upp tidigt dagen efter brukar jag bara ligga o tänka "gud vilken tur jag har som får njuta såhär länge av kvällen, innan hemska morgonen kommer". Då brukar jag somna direkt, fastän jag inte vill ^^
Jag brukar lägga mig i sängen och försöka sova till jag somnar. Det får ta flera timmar om det så vill. Det kan ibland ta hela natten. X)
Gosar och tittar på film!
Mys-gos är det bästa botemedlet mot sömn-brist. Helst ska man ha mys-gos med någon man tycker om. Det kan vara sin pojk/flick-vän, föräldrar, kompis, syskon. vovven eller kanske kaninen? :-)
Lycka till med din sömn!
Vänliga hälsningar
- Jim Johansson
Jag har ett säkert knep..har funkat varje gång hittills…Sätter igång sagan om ringen filmen….somnar som en stock! Mest för att slippa se den tror jag :P
Lyssnar på musik.
/Martina, sajtvärd på kanin.ifokus
Solbackens kaniner
Uppfödning av Holländsk kanin
att lyssna på musik hjälper inte mej,kan inte sova med störande ljud…inte för att musik e störande utan jaa…d stör me jnär jag ska sova
Jag brukar typ komma på en berättelsefilm i mitt huvud eller nått…då har jag inte hunnit långt inann jag somnar,men en gång höll jag på i 3 timmar XD
Igår när jag inte kunde somna kollade jag på Ace Age 2 <33
jag skriver. oftast dikter. då blir jag oftast trött, å har samtidigt fått ur mig en massa som gör så att jag inte kan sova, så då somnar jag :)
Jag brukar läsa ^^, Ibland brukar jag somna med boken i ansiktet xP
Hälsningar Vemsan
Jag har verkligen problem med att sova ibland! Hade det inatt också .. Drack te på kvällen , och sen när jag inte kan sova ligger jag där och blir kissnödig. Så jag gick väl på toan typ 4 gånger ! Ofta när jag inte kan sova tänker jag att jag måste sova, och då går det ännu sämre! Igår natt kunde jag inte sova för att jag var lite nervös för skolan börjar snart .. >.<
För några år sedan funkade det med att jag dagdrömde, ofta om att jag var en hare som sprang omkring och blev jagad av en räv.. haha, vet inte varför jag tänkte det, men jag lyckades iallafall somna ^^ Annars brukar det funka med att gå ner och dricka ett glas mjölk, gärna varm mjölk även om det inte är så gott, men det funkar. Eller att lyssna på Mp3 .. Ibland ligger jag med ögonen öppna tills jag blir så trött att de stängs hela tiden;) Eller så vänder jag mig om och ligger med huvudet vid fotänden och tvärt om.. Eller så går jag ner och lägger mig på soffan.., eller i mammas säng innan hon har gått och lagt sig :) <3

Jag sov 1 timme inatt x) Bella tyckte att det var väldigt kul att välta sitt hus åt olika håll! Trevligt att hon hade kul iallafall, haha :)

#14 haha xD Söta Bella =)
Jag brukar försöka somna med öppna ögon och tillslut orkar jag inte hålla de öppna längre, och då somnar jag!

Läser en bok & gosar med mina marsvin. Eller är inne på KIF :) <33
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

Jag har verkligen problem med att sova, och inte bara ibland, utan hela tiden. Det beror troligen på stress.
Men man kan tänka på något, läsa en bok, titta på film..

Då så kan man göra 30 upphopp så blir man trött igen, då sover man gott;)
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus
när jag vill men inte kan sova brukar jag tänka "jag får inte somna jag får inte somna". sen försöker jag ha ögonen öppna hela tiden.. då brukar jag somna :P
jag brukar dagdrömma då sloknar jag oftast
Jag dagdrömmer ^^ Och sen brukar jag tänka en hel del och då blir jag ofta ledsen, gråter och somnar.. =)
dagdrömmer här med :D
jag vet inte hur jag gör men på något sätt så somnar jag endå:P:P:P:P
Bara ligger där så somnar man någon gång iaf ^^
- Mvh Emma
Jag sätter på TVn ^^ Brukar alltid somna och så får jag stänga av TVn när jag vaknar :P
Eller så sätter jag på en film på datorn.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Sätta mej framför datorn och dricka te eller väcka syrran . :P

Sätta mig framför datorn till ögonen svider xD
sms:ar runt och ser om nån annan e vaken XD