Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 479 ggr
[AnimalLover1]
1

Grattis min älskade Skutti!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

GRATTIS PÅ 10- ÅRSDAGEN SKUTTI, ÖNSKAR DIN MATTE SOM ÄLSKAR DIG FÖREVIGT!!!🎉🎊😘💖🐰💫✨❤️ Idag fyller du hela 10 år, det har jag bestämt eftersom jag inte vet när du fyller år, du kanske inte ens är 10 år! Men enligt mina beräkningar så är du ungefär 10 år nu. Du lyser upp mina dagar, du får mig att bli gladare när jag är ledsen genom att titta på mig med dina vänliga ögon och ibland lägger du till och med huvudet på sned och det ser ut som att du lyssnar på vad jag har att säga😍😘💗🐰💫 Du är mitt första egen husdjur som jag verkligen älskar av hela mitt hjärta, när vi skulle flytta och jag blev förkrossad tröstade mina föräldrar mig med att vi kanske skulle skaffa en kanin, 5 månader efter att vi bott i vårt nya hus, hittade vi en kanin på blocket som inte längre kunde bo kvar, det var du, Skutti. Jag är så himla glad att vi köpte just dig, du är en av det bästa som hänt mig, du får mig att le varje dag😍😘🐰❤️✨ Men jag vet att du inte kan läsa det här men vill jag ändå att du ska veta hur mycket jag älskar dig, men jag kan sprida min kärlek till dig via sociala nätverk😘❤️✨💫 Men hoppas ni orkade läsa min bok om Skutti😊❤️💫 Och hoppas du får en bra dag idag! Och återigen grattis, min älskade Skutti😘🐰❤️✨🎉💖 Har köpt två presenter till henne, en grönsakspoll och kräcker, köpte inga leksaker eftersom hon inte tycker om det xD Följ oss gärna på Instagram, @skutti_the_bunny