Uppfödare?
Nu vet jag inte om mitt inlägg kom rätt, men jag undrar om det finns någon som vet eller har uppfödning på lejonhuvad dvärgvädurar? även enbart lejonhuvade går bra eller andra pälsiga varianter :)
Vad ska du ha den till och vad för kön..? :)
Hane helst:)
Det kan gå som kelkanin, men hade jätte gärna velat ha en hoppkanin!:)
Jag föder upp lejonhuvade dvärgvädurar för utsällning, hoppar dock med några av dem och många har i sina nya hem visat stort intresse för Kaninhoppning.
Bor på Gotland med transport brukar gå att lösa.
hemsidan: www.kaupungskaniner.weebly.com
Hälsningar Amanda och kaninerna
Har du någon kull på gång?:)
Japp två lejonhuvade dvärgvädurskullar väntas kring den 7 maj :)
Mödrarna är båda oerhört sociala och trevliga och fäderna till kullarna och också sociala och trevliga, hoppar med båda av dem. :)
Vad fina dem är!
Saken är jag bor ju i skåne:( vet inte hur man skulle isåfall lösa med att få ner kaninungen hit? om det ens är möjligt?:0
haha, Jag och min pojkvän blev förtjusta i viggo! :)
Viggo är faktiskt tillsalu :)
Men transport brukar aldrig vara omöjligt att hitta! Kan se mig om lite :)
Har faktiskt en vän som ska till Gotland ifrån Skåne i Juni, kan alltid fråga henne :)
Hur gammal är Viggo ? Dock är ju inte tanken att jag ska avla på honom :/ hade annars velat ha honom och en unge , förhoppningsvis en av hans:) om jag blir förtjust i någon av dem och inte ifrån andra kullen förstås :P Oh vill ha Viggo ! Han är jätte fin!
Är det möjligt att ha pappan och en av hand ungar tillsammans ? Det kanske inte går ?
Nej det går inte, såvida man inte kastrerar hanen och efter fyra veckor sätta ihop honom med en hona. Detta brukar vara det bästa om man vill ha två, fast givetvis går det inte alltid.
14# Han fyllde ett år den 26/12, han är då ett åt och några månader. :)
Jag har redan en hona ! Så vill ju att han isåfall kastreras. Så att dem kan fungera ihop . Jag vill verkligen ha Viggo !
Är det möjligt att jag skulle kunna få köpa honom ? Även min pojkvän blev som sagt överförtjust i honom !
Såg nyss din video på dina djur . Väntade bara på att få se Viggo! När han visades hoppade mitt hjärta ett skutt . JA man kan bli kär i kaniner … Vill så jätte gärna ha honom !