Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1138 ggr
diddiman
2

(S) Inez

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nu säljer vi vår älskade Inez till rätt hem då min systers intresse svalnat. 

Inez är en viltblå, lejonhuvad dvärgvädur och kommer från Flisans kaninuppfödning. Hon har ett helt underbart temperament på alla sätt. Du som ger Inez ett hem kan räkna med att få mycket kärlek och glada stunder med denna kanin. Hon är världens mysigaste att hantera och vill gärna vara med.

Inez blir 4 i år, hon är en innekanin och är van vid att spendera mycket tid utanför buren. Hon springer lös i huset och är helt rumsren. 

Stamtavla medföljer.

Rätt hem är viktigare än priset

tvåvåningsbur medföljer.

Det är väldigt viktigt för oss att Inez passar bra i sitt nya hem, därför tar vi gärna tillbaka henne om det är något som inte funkar!

Inez finns i Stenungsund 4 mil norr om Göteborg. 

Jag heter Amanda Pekkari och ni kan nå mig på telnr; 0722021496

Ni kan även ringa till min mamma Petra; 0702833930

Om du vill veta mer om Inez tveka inte att höra av dig!

diddiman
2

-

diddiman
2

-

diddiman
3

Hahaha charmiga Inez slickar sig om munnen lite

diddiman
2

I vanlig ordning är Inez och undersöker även kökssoffan och undrar om det finns nått godis att hämta

diddiman
5

Vackra gosiga Inez

diddiman
0

Vi hjälper såklart till med transport om det inte är för långt bort!

diddiman
0

Puttar upp för Inez som fortfarande söker nytt hem!

petterssonP
2

Hej, om transport tillLidköping kan ordnas så kan jag ta henne :) kan dock inte ge så mkt men jag kan garantera ett gott långvarigt hem, hon kommer ej att flytta runt. :) är 21år ifall du undrar :)

diddiman
0

#8  Hej! Jag har försökt nå dig hela dagen igår, men inte fått nått svar.. Hör gärna av dig när du har möjlighet! Även om det är så att du inte är intresserad längre får du gärna säga det så vi slipper gå och undra och hoppas! :-)

petterssonP
1

Hej har haft fullt upp utomhus igår och har inte kollat telen ber om usäkt! Jag är fortfarande intresserad! Håller på och gör plats här hemma ifall ni vill att hon ska komma hit :) slå en signal ikväll om du kan, då kan jag svara :)

diddiman
0

Jaha okej! vad bra! :D vi vill ju såklart höra hur hon i så fall kommer att få det hos dig, och gärna berätta mer om Inez och så.. Förstod att du hade haft kontakt med min mor också, vi skulle höras efter helgen, visst? :-)

diddiman
0

Puttar upp igen för Inez som gärna vill ha ett nytt hem!

petterssonP
0

Hej,,, fick ni inte mitt meddelande igår?:/ jag kan ta henne men kan inte hämta då jag inte har körkort osv.. jag bor på landet och hon kommer få vara ute mycket och även få sällskap av min hermelin hona :) om det är riktigt dåligt väder ute så får dom vara inne, annars ute så länge vädret tillåter :) det är bara ett problem, jag har ej någon extra bur till henne isåfall..så om hon får med sig en inne och/eller utebur så är det toppen! Hör gärna av dig , har ev en till kanin jagska få i göteborg, om ni har möjlighet att ta med henne hit samtidigt så vore jag tacksam:)men hör av dig på pm, så kan vi skriva lite mer, har super dålig täckning på telefonen här.. ber om ursäkt,.

diddiman
0

Hej! Nej, har fått något meddelande.. Okej, det låter jättebra! Har du möjlighet att smsa eller ringa mamma när du har teckning? Så vi får prata lite mer :-) Vi kan köra, inga problem!

petterssonP
0

Ok toppen! Jag ska till stan nu på fredag och då har jag garanterat täckning, om det är ok på fredag??:)

petterssonP
0

Ni har möjligtvis ingen innebur ifall?:) för när det är riktigt dåligt väder så tar jag alltid in min hermelin hona och vill givetvis ta in Inez ockdå, därför undrar jag om innebur finns??:)

Petra Svensson
0

Vi har en jättefin ganska ny 2-våningsbur, problemet är att Inez inte kan vara utomhus än,vi har bara haft henne inne så hon har ingen vinterpäls alls, kan inte vara ute om det är kallare 15 grader då fryser hon jättemycket. När tänkte du ringa ungefär på fredag? Jag jobbar i reception o växel i Stenungsunds Kommun och kan ha lite svårt att svara ibland men kan ringa upp strax efter isf :-)) Petra

petterssonP
0

Jaha ok, men kan ha henne inne i garaget och ta ut hennenär det är lite varmare ute och vänja henne så hon ev kan vara ute under sommaren :) jag tat även in kaninen som jag har nu, mot kvällen då hon är ute på dagen för att vänja sig med vädret dagligen:) men fortfarande lite kallt efter 6 så då tar jag in henne och kommer göra samma mot Inez, men skulle hon frysa lite mer än hermelinen så tar jag givetvis in henne :) jag kan ringa efter 3, på fredag :) harni resterande mat attskicka med henne så vore det toppen, då kan jag avvänja henne successivt till den maten jag använder :)

Petra Svensson
1

Slutar15:30 på fredag så det bästa vore om du kunde ringa efter det :-) ja vi har mat att skicka med,även hö och halm. Vi hörs på fredag så kan vi prata vidare då :-))

petterssonP
0

Ok, ha en trevlig valborgsmässoafton!:)