Kanin iFokus

Kanin

Etikettallmänt
Läst 847 ggr
[Sparv11]
1

Kanin Ras

Hej!

Jag undrar vilken kanin ras som skulle passa mig.

Jag har passat en dvärgvädur åt en bekant i 2 veckor förut.

Hemma har vi en katt som funkar med kanin,

Han luktar bara på kaniner inget mer.

Jag vill kunna gosa med den, lär den trix och hoppträna.

Tackar på förhand!

[AnimalLover1]
1

Jag tycker att Dvärgvädurar passar till typ allt, framför allt kel, man kan hoppa och trixa med den också ju :)

[Sparv11]
0

Ok, tack :)

Mickis1994
3

En dvärgvädur tror jag skulle passa! De är supertrevliga kaniner, enkla att göra med, gosiga, går utmärkt att hoppa med osv. 👍

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

MsSofieG
4

Holländare skulle jag rekomendera. Trevliga kaniner med personlighet och lite fart i så hoppningen skulle nog uppskattas :)

Viccan92
4

Ja holländare håller jag med om.

Föder upp holländare. www.freewebs.com/christmast

Nava
1

Jag har dvv, han hoppar men är inte så kelig just min, han var inte det när jag fick honom heller, men dvv är väldigt keliga, och jag har precis börjat tricksa med honom, vilket går gabska bra, fast jag bara har hållt på i typ 3 dagar… hehe

Bright light creates black shadows.

Never say never and Never say Forever

Frosstis
1

Eller en lejonhuvad:D min är lättlärd, väldigt matglad (vilket gör enklare att träna) o så är han jättemysig o social!=)

[Wildfires]
1

Lejonhuvad och Dvärgvädur, eller någon sådan blandning.

Mickis1994
3

Jag har haft båda raserna här hemma och vill fortfarande rekommendera dvärgvädur. Dvärgvädurar är oftast bättre hoppare än holländare 😉

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

Evelina!
1

De holländare jag sett hoppa (inte så många) har inte varit några stjärnor direkt, då har jag sett fler dvv med bättre talang.

Själv rekommenderar jag liten rex. Energiska, vackra, lättlärda och riktigt duktiga (för att vara renrasiga) på att fatta vad hoppning går ut på. :)

/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning

ALEVIUSS
2

Holländare helt klart! Dem har super bra temperament och är väldigt nyfikna och tuffa av sig. Har sett holländare hoppa och dem är duktiga tycker jag :)

Emouse
1

Jag skulle också säga holländare! Eller om du har svårt att bestämma, en blandras mellan de två😉

Jag stod också emellan de två raserna och det blev en blandis!🙂

Emma, medarbetare på Mus och Råttor🖤

Fridaaaa
1

TS är inte kvar längre

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Matte516
0

dvärgvädur eller holländare gissningsvis:)

Hälsiningar från mig