Annons:
Etikettmedlemspresentation
Läst 1470 ggr
goldcool
2014-01-27 21:08

Liljedal´s fejjan

Hej,

Premiär för min "eco-friendly-pets" gård Liljedals ikväll på facebook. Klicka gilla om du gilla´!   =)

Och checka min profil här på iFokus om du vill veta mer, eller läs på hemsidan, vet´ja!

mvh // Lars, Lilje - östergötlands län

Liljedals kaniner - kaninverkstad / tillverkning

Annons:
goldcool
2014-01-28 17:33
#1

tasse-tass

glöm inte klicka på gillaknappen på Facebook för Liljedals Lejon! Ju!

jag kommer under säsongen göra en hel del för bl a kaninens status kan jag säga, + lite annat, hjälp mig med ditt klick!!

Liljedals kaniner - kaninverkstad / tillverkning

goldcool
2014-04-03 13:10
#2

skutt

Liljedals kaniner - kaninverkstad / tillverkning

goldcool
2014-04-04 14:02
#3

OT

vi är flera som flaggar för brist på kaninungar i år, lagom till påsk. Eller före / efter. Varför då, frågar du?? - Hög, hög efterfrågan, säger jag. Men som alltid är det bra att fundera på sitt köp. Innan. Hos mig får du också "prova". - Även det jätte-efterfrågat.

Liljedals kaniner - kaninverkstad / tillverkning

dermot
2014-04-04 14:31
#4

#3 Brist på kaninungar? Är det möjligt? ;)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 




goldcool
2014-04-05 09:37
#5

#4  Vi kan väl invänta och se påskdagarna… Fråga andra uppfödare, vet´ja!!😊

Liljedals kaniner - kaninverkstad / tillverkning

goldcool
2014-04-12 08:01
#6

#4  Läge stänga av mobilen lagom till dymmel-onsdag??! 😉Kan man inte få tag i mig, kan man alltid mejla / och checka hem-sidan 😉

Liljedals kaniner - kaninverkstad / tillverkning

Annons:
goldcool
2014-04-21 13:03
#7

Ledsen till alla som var så nyfikna på kaniner och försökte nå fram till mig före påsk // under påsk; nu blir det lite att "ta ikapp" så ha tålamod med gården min är ni snälla. Jag har på mobilen men svarar inte på sms idag, svarar bara på mejlen för stunden. Ett pm här kan dock löna sig.

😡

Liljedals kaniner - kaninverkstad / tillverkning

Upp till toppen
Annons: