Kanin iFokus

Kanin

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 438 ggr
KajsaM
0

Riktigt smartkanin :)

Hehe, min älskade lilla kanin är en riktigt smart liten kanin, och nu ska ni få höra varför.

Här en morgon när jag skulle mata Hampus, så var han helst plötsligt utan för burarna! Alltså lös i lekstugan, utan att vara lös. Hmmh tänkte jag och stoppade in han i burarna igen. (Han har fått vara inne när det har regnat) Och började titta om jag såg något hål eller nått som han hade tagit sig ut genom. Jag hade ganska brottom och stoppade in han och fyllde på med mat och for. Under dagen hade jag glömt det så jag struntade i det.

Igår kväll när jag skulle mata han igen så var han än en gång lös :O Nu du tänkte jag, och så stoppade jag in han och gick ut ur lekstugan, stängde dörren och stälde mig och titta genom fönstret på han. Vet ni vad den lilla skurken gjorde?

Jag brukar inte låsa fast gallret (inneburar) utan bara lägga ned dom. Men då ställer han sig på hustaken och lyfter upp gallret och hoppar ut, och när han har hoppat ut så far gallerluckan igen. Haha, det är så han har gjort :D

Så nu blir det att spärra gallret ;)

malinroth
0

haha :P vilken buse! Sådär gjorde Ahlberg också :p

annaforsgren
0

hihi, vad roligt;P

Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Eazyy
0

haha så busigt ^^

KajsaM
0

Haha, jo han är en riktigt buse vill ja säga :)

KvirrZ
0

Haha, bus xD

- Mvh Emma

twinnie
0

Hahaha, sötnosen :)

johanna_loveAnimals93
0

Busigt ;)

felicia93
0

haha så gjorde en hamster jag hade för länge sedan :)

[Caroline92]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hihi, min ninis busade oxå förrut ^^ På morgonen drog pappa upp mig ur sängen å sa att Ludde va lös, så då blev det jakt :P jag trodde att han hoppat från taket ut, så han fick bo inne i 2 dagar tills jag fått tid till å fixa det, så på lördan när jag släppt ut honom, å för säkerthets skull så kollar ja om han försöker smita..vill ju va säker på hur han smet :P, så ser jag hur han sätter sig å gnager på ena brädan å klämmer sig ut ;) Så jag fick ta några plankor å göra buren rymningsäker ^^

[Quellii]
0

Hihi ^^ Smart ;D

Moonstrike
0

Hehe

ciss
0

Haha!

/ Cissi, medarbetare på Kanin
    www.frihetenskaniner.se

[Niike]