Nya artiklar?
Kan det inte komma upp nya artiklar snart? :/
Jo, förlåt att vi varit så sega. Vi har alla tagit något slags "sommarlov" men det ska bli bättre :) Tack för att du säger till senna, jag ska tjata lite på mina Medarbetare och så ska vi sätta igång :)
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#1 - Jasså. Okej.
Heh, vsg. ^^ , men det är bara det att, jag tycker det har blivit tråkigt här, och om det kommer upp nya artiklar så kanske det blir roligare, för då finns det något nytt att läsa, och så kommer det självklart diskuteras om artiklarna osv, .. det känns som om det bara kommer upp OT-inlägg nu för tiden. :S
Håller med senna :) Känns nästan inte som ett kaninforum ibland…Det är inte helt ovanligt att det är fler OT trådar än kanintrådar :S

det är bara massa forum där dom till exempel frågar, Hur skulle du göra? är du kär? har du druckit alkohol:P..det hör lixom inte in i ett kaninforum:P..fats det kan ju vara lite kul att svara på det.
Mvh Anna :D
Medarbetare på Jättekanin.ifokus

Ja, vi har ett sommerlov precis som ni andra har.
Och visst har det varit lite mkt OT, men skapa lite kanintrådar för att hjälpa. Det är ju ni medlemmar som måste hitta på saker ;) Haha

#5 - ja, men lika mycket ert jobb att se till så att nya artiklar kommer upp med jämna mellanrum. (;

Jo, men vi behöver ju förslag om vad ni vill läsa då ;)

Mer artiklar om Kaninhoppning tycker jag ^^ Kanske en artikel där man beskriver precis hur man ska bygga ett hinder? Skulle kunna fixa en sån iaf ^^
En artikel som beskriver hur man går till väga när man vill börja tävla.
Mer artiklar om uställning. Vad som gäller, vilka som får delta, vilka klasser som gäller för vilka kaniner etc. Hur man kommer igång!
En artikel om utrustning. Olika selar, koppel mm.
Burtillbehör, olika sorters spån (undersökning; vad funkar bäst?), mm mm.

#8 Du får mer än gärna skriva den och flera om du vill!! :)

Okej , :)

#8 - jättebra förslag matilda! det är sånna saker som är roligt att läsa. :)

Jättebra men förslag :)
Ni får gärna ösa på mer förslag om ni vill så suger vi i oss :) Vi vill ju skriva artiklar som ni vill läsa så kör hårt!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]