(S) Eneboängens Muffin
Namn: Eneboängens Muffin Kallas: Muffin Ras: Renrasig Dvärgvädur Färg: Japanbrokad Vikt: ca 2kg Pris: 800kr Född: 27 januari 2011 Muffin är världens finaste kanin och inte nog med det, världens snällaste också! Han kan hanteras utav vem som helst och kan sitta hur länge som helst och bara mysa. Han springer mer än gärna lös och gör allt du ber honom om. Blir aldrig rädd för något. Här har du världens coolaste kanin. Om det inte vore för hans eget bästa så hade jag inte sålt honom, vi har flyttat till stan och han förtjänar någon som verkligen har den tid han förtjänar. Vi finns i Örebro, transport brukar oftast gå att lösas. Är väldigt mån om vart han hamnar så det är inte först till kvarn som gäller!
wow vilken sötnos! tyvärr kan inte ja ta honom, jag bor i Finland, men hoppsa du hittar ett jättefint hem åt honom! :)
med vänliga hälsningar Hanna & djuren
Är han hoppad?
#2 När jag fick han visste jag ingenting om kaniner, hoppade elithöga hinder hemma vilket resulterade att han tröttnade. Går att tävla han mini-lätt klass, han har vilat nu ett tag så om man får honom i form så kanske det skulle kunna gå. Har annars 2 andra vuxna kaniner som är klassade med pinnar och 3 ungar efter honom.
Putt!