Sommarpassning
Ska du bort någon gång Juli-Augusti 2014? Från och med 7 Juli till en bit in i augusti kommer jag kunna ta hand om era kaniner, hamstrar och marsvin. Jag har drygt 8 års erfarenhet av kaniner och här kommer de tas om hand som om de vore mina egna!
Kolla in: www.ingalunda.weebly.com
Jag förstod inte riktigt vid priserna, är det 1 kanin i en enskild bur 200kr för en vecka? Eller hur menar du ? 🙂
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
En kanin i en bur är 200 kr per vecka
Två kaniner i en bur är 300 kr per vecka
Vad är det för vaccination kaninerna behöver, och vad kostar det?
Åh, att man inte bodde närmre!
/Evelina, sajtvärd på löpning, medarbetare på inredning och kaninhoppning
#3, Kaninpest och RVHD :) Priser för boende står på hemsidan och vaccination är olika mellan veterinärer
#4, Haha, sverige är för långt ibland!
Ja, jag menade vad vaccinatinerna kostar..
#6, Som sagt, olika mellan veterinärer. Inte jag som sköter det, det ska vara gjort i god tid innan kaninen kommer hit
#7 Nej, jag fattar att det inte är du som vaccinerar kaninerna, men eftersom du själv vaccinerat kaniner, så tänkte jag att du kanske har en uppfattning om vad det kan kosta, på ett ungefär…
Där jag bor behövs ingen vaccinering, därav frågan.
8# Som TS sa så kostar det olika beroende på veterinär. Jag betalade 350:-/kanin här på Gotland
Hälsningar Amanda och kaninerna
Verkar ur mysigt! Skulle absolut tänka mig lämna in mina kaniner där om jag åker bort. Dock har jag ju släkt nära mig som gärna tar emot mina små charmtroll. Men i andra hand så hör jag säkert av mig! :)
#9, Tack :) Ja, typ 250-350 ca.
#10, Så roligt att höra :)
Putt :) Finns ju då i skåne
Putt
Åååh varför ligger Skåne så långt bort?
Oho för att satsa det sista på mirakel!
Wiie, såg att du bodde i Lund under resten av året. Bättre kan det ju inte bli. Ska kommas ihåg nästa gång jag åker bort! 🙂
// Nadja