Kan det vara sant?!
Som några av er kanske vet förlorade jag den kaninen som stod mig närmast i somras.. Jag blev så ledsen då jag hade haft denna kaninen i 9,5 år! Hon var min lilla juvel som var det mest värdefulla jag hade.. En vacker gul/svart japantecknad manteltecknad lite dvärgvädurstjej..
Så fort som jag ser en bild på henne så blir jag tårögd och börjar gråta. Det har alltså gått 9 månader sedan jag förlorade henne - och sörjer fortfarande min bebis.. har letat som en galning efter
Idag så gick jag in på en köp- och säljsida på Facebook som jag brukar.. Brukar inte köpa så mycket utan bara kolla runt.. Helt plötsligt så såg jag att det var 3 kaniner som bortskänkes.. Som vanligt så skrev jag för att fråga vilka färger det var osv. för att jag helt enkelt är en nyfiken person!
Dessa kaniner finns 2 min därifrån jag bor, men i samma lilla stad jag går i skolan i. Jag blev helt paff när hon skrev vilka färger det var! En av kaninhonorna var en gul/svart japantecknad manteltecknad dvärgvädurstjej!! Jag går som på moln här hemma!
/ Medarbetare på Hermelinkanin iFokus och Lejonkaniner iFokus.
❤️
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Så glad är jag idag! Fyller år idag också - den mest perfekta födelsedagspresent en tjej kan önska sig!❤️
Aw, vad roligt!
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
skriver inte dethär för att låta otrevlig på någotsätt, men du verkligen skaffa en kanin som påminner så pass mycket om din förra kanin? som kommer påminna dig hela tiden.
Beklagar bortgången av din kanin, min är också lite till åren nu och jag får tårar i ögat när jag tänker att han en dag kommer lämna mig :(
Så kul att du hittade en med liknande teckning! det måste vara ödet! :D
Jag tror hon menade att hon tror att det är den kaninen eftersom den försvan och inte dog om inte jag fattade det fel?:)
Sara
Nattglimskaniner.webbnode.se
oh vad kul! och GRATTIS! :D
MVH Lovisa och kaninerna.
Åhh precis vad du sökte efter, snacka om jackpott:)
Medarbetare på
Kaninmagazinet.se
#4 Så kan vissa se det - och vissa kan se det som att man hade en kanin med en otroligt fin teckning som man så himla gärna vill ha i sin ägo igen - eftersom att den var så fin :)
#6 Du förstod nog fel - jag hittade en till kanin med samma teckning då min försvann i somras. :)
Tack allihop! Så sjukt glad är jag❤️
Beklagar bortgången! :( men vad kul att du hittat en ny :)