Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 547 ggr
juliafrojd
0

(S) renrasig dvv

Lilja är en tuff men jättesnäll och mysig tjej som kräver en som är van vid kaniner med lite temperament, hon behöver mycket tid och tålamod för att kunna fungera tillsammans. Lilja och jag har kommit riktigt nära varandra nu men hon trivs tuvärr inte längre här då vi flyttat till radhus i stan och jag ser det bättre att hon får komma till ett hem gärna ute på landet i en stor bur. Som hoppare: Är Lilja väldigt enkel och rolig att hoppa. Hon är framåt och kan oftast banan till final. Sällan man behöver göra någonting utan hon sköter allting själv förutom någon korrigering någongång ibland. I lätten tog hon pinne varje tävling och nu i medlem börjar det gå framåt, sist gick hon på bara 2 fel. Lilja har fått en kull men bör inte avlas på om man själv inte vågar ta risken! PMa för mer info om det tack. (KAN KANSKE GÅ ATT AVLA PÅ) Säljes till hopphem eller ev någon som ställer ut. Hon går bra tillsammans med andra kaniner, någon som är lite mindre dominant. Lilja är obesläktad och finns i Örebro.

juliafrojd
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild på min lilla tjej (:

juliafrojd
0

putt!