Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 715 ggr
ellapella01
0

SÖKER: KANIN

Hej. Jag är en tjej på 12, snart 13 år som älskar djur. Jag har 2 möss, 1 hamster, 1 hund, 2 katter och 2 degusar. Jag är en verklig djurälskare. 

Jag söker någon som har en söt kanin, spelar ingen roll färg, kön och sånt. Jag vill också ha en bur till. Gärna saker till om det finns. 

Finns du: Västerås- Ramnäs- Surahammar? 

Skriv mer i kommentarerna, eller skicka mail till: mus.e@live.com

Kaniner, Degusar, Hund, Katt, Möss och Hamster Kär Älskar er mina älskade djur!

juliafrojd
0

Har ev nån unge till salu, bor i Örebro men har ingen bur.

Algotgardens
0

Jag finns i Göteborg, men transport brukar gå att lösa. Har två kullar med ungar. Dina föräldrar måste dock kontakta mig. :)

Första kullen:
http://kanin.ifokus.se/discussions/53395855ce12c462f5001ff1-ungar-fodda-313-astrid-algot

Andra kullen:
http://kanin.ifokus.se/discussions/533aba618e0e7456640009e9-ungar-fodda-14-alice-algot

Mickis1994
0

Jag har en kull av rasen dvärgvädur i färgen chinchilla (med och utan mantelteckning), de är dock inte ens en vecka än. Jag finns i Täby/Stockholm.

www.skeppmyraskaniner.weebly.com/jordgubbar.html

Mvh Michaela Glansk.
Riverruns Hoppkaniner, uppfödning av hoppkorsningar. 

natha-mjau
4

En kanin har väldigt mycket tid och uppmärksamhet, har du tid med det när du har så många djur?
VIll inte va sån, men vet själv hur jag var i den åldern. :)

Http://kaninmagazinet.se

ellapella01
0

#1 För långt bort. Måste bo inom Västerås, Surahammar eller Ramnäs. Gäller alla. 

#4 haha, aa. När jag var 5-6 år så hade vi föst två kaniner. Dem parade sig och fick ungar. Dem parade sig hela tiden så vi fick flera. Haha. Underbart med kaninungar! 😍 Så… är van.

Kaniner, Degusar, Hund, Katt, Möss och Hamster Kär Älskar er mina älskade djur!

marty94
0

Har ett par kaniner i eskilstuna, men inte så långt från Väserås.
Åker dit ibland :)
Har omplaceringakaniner, för tillfället 5st olika om det kan vara av intresse?

Mannez
10

5# Kaniner är produktiva djur, de är skapta för att föröka sig snabbt så chansen är större att deras gener kan spridas vidare. I fångenskap är detta inte nödvändigt såklart. Att ha en fertil hona och fertil hane tillsammans så kommer de para sig om och om igen. Att massavla så är riktigt oansvarigt och sliter oerhört mycket på honan.

Hälsningar Amanda och kaninerna

Bunnydonna
0

Hej! Har en helt ny utebur till salu. Kan mötas upp i Västerås. Hör av dig om du är intresserad. Mvh Bunnydonna

Denise.E
0

Kommer en kull som blir lev klar början av juni dvv viltgul , ca 10 minuter ifrån västerås. Annars har en jag känner en superfin dvv hane vit/svart till salu i västerås :)