Hjälp med kulltema!
Nu kör vi igång med den där "Vad ska jag döpa kaninungarna till?!" tråden igen ;)
Jag har så stor beslutångest om kaninungarnas tema. Vill ha något speciellt och lite annorlunda typ. Inte sådär vanligt som godissorter och sånt.
Ös på med era olika tips? om roliga kulltema, kraven är att det är ett tema så namnen kan passa ihop!
Mvh. Ida Lundahl
www.idalundahl.com / www.ovarpskaniner.weebly.com
Har du en favoritserie så finns det massor med namn där, då menar jag namnen på avsnitten ur serien. Tex från How I met your mother; "Drumroll please" och "No tomorrow" eller "Shadow Play" och "Cat's Cradle" från Pretty little liars. ^^
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Kaffe-tema Gevalia Zoega Lavazza Tassimo Maxwell Skidlandslaget Kalla Hellner Ingmarsdotter Rickardsson Wiken Lite förslag iallafall ;)
Skelett tema?
- Namn på olika ben i kroppen?
Trav häst tema
- Namn på kända travhästar
Bloggen 
MVH Cecilia & Kaninerna
Tack för tipsen! Tror jag hittade det perfekta temat precis 😉
Mvh. Ida Lundahl
Men fortsätt fylla på tycker jag, vi kan kanske göra detta till en kulltema tråd man kan gå tillbaka och kolla i när man har kull och beslutångest?
Mvh. Ida Lundahl
Fågeltema kan kanske var en ide?
Raven, Mag pie, Sparrow, Finch o.s.v.
eller väder
Cloudy(a), Sunny, Rain, Misty, Snowy…
Rymden tema!
Nova, Luna, Jupiter, Venus osv.. finns ju en hel ordbok med namn att välja på när det gäller rymden och det flesta namn är väldigt fina :)
Pretty wise //
Marabou tema :D Nöt Mandel Jordgubb Krokaint Mint Osv :)
Madagascar tema: Alex Marty Gloria m.m, kan inte så många av de namnen men du kan googla ;) My Little Pony: Applejack Pinkie Pie Rainbow Dash Fluttershy Twilight Sparkle Rarity Applebloom Scootaloo Sweetie Bell m.m :)