Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 1075 ggr
knittn
3

(S) Dvärv. Hane (Stamtavla)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vet inte hur länge jag har försökt nu, men Knut letar fortfarande efter ett bra hem att komma till. 

Han finns i Göteborg, Björkekärr. 

Dom har nyligen renoverat min lgh, och den ytan han var vanvid (innekanin) finns inte längre. Vill att han ska kunna vara ute och skutta omkring som innan. Så finner ingen annan utväg än att låta någon annan ta över honom, då hans nya utrymme är alldeles för litet.

Han är 2 1/2 år gammal, och hur tam och go som helst. Renrasig med stamtavla, dock aldrig ställt ut honom. Rumsren, kelig och nyfiken på allt.

I köpet ingår hans 120x60 bur, 1 bal med spån, hö, klosax, matskål/vattenflaska, stamtavla och hans Oxbow pellets (som han gärna fortsätter äta).

Kan även skicka med en äldre bur (100x50) om så önskas!

Knut, som han är döpt han till, säljs för en symbolisk summa på 300 kr då hemmet är det allra viktigaste! Vill att han ska komma till någon seriös, och som kan ge han rejält med inomhus vistelse och ompyssling. 

Tror jag fått med det mesta nu, bara fråga om ni undrar över något.

MVH Christian

zezagena
0

Vill bara tipsa att du isället för att starta en ny säljtråd på samma kanin kan putta upp någon av dina 2-3 st tidigare säljtrådar 😉http://kanin.ifokus.se/discussions/530d35f88e0e741570000664-s-dvargv-hane-stamtavla?4d712496b9cb462141046e70-3

http://kanin.ifokus.se/discussions/52dc301ace12c477f8002574-s-renrasig-dvargvadurs-hane?4d712496b9cb462141046e70-15

Lycka till med hem till Knut nu 🙂

Love_NINER
0

Underbart fin kanin! Verkligen jätte fin. Önskar jag hade plats för fler, men har inte det i dags läget :(

knittn
0

#zezagena 

2-3? 7-8 borde det ju vara iaf =).

Har puttat varje tråd säkert 10 gånger, ser bättre ut med än ny fräsch annons tillslut. Nu är den dock inte lika fräsch längre, så tack ska du ha ;)

#Love_NINER 

Det är han =) Tråkigt, men går det inte, så går det ju inte. =(

Svado
2

Säljer du honom enbart för att ett litet utrymme i din lägenhet är borta? Han är ju anpassningsbar och kan säkerligen hitta en annan mysig hörna att ha :)

Lycka till!

Linnea Adler
Hemmansägarens smådjur - uppfödning av kaniner & marsvin i hemmiljö.
Västerbottens Län - Storuman

knittn
0

#4 Svado

Nej, inte riktigt så. Den ytan han hade är borta, nu finns det ingen bra yta alls han kan vara på.

knittn
0

Putt!

hannis :)
0

går det inte att han skulle få skutta runt där du bor? :/

med vänliga hälsningar Hanna & djuren

hannis :)
0

jättefin kanin iaf och jag hoppas VERKLIGEN att denna lilla sötnos får ett fint hem

med vänliga hälsningar Hanna & djuren

knittn
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Buren =)