Kanin iFokus

Kanin

Etikettköpes-säljes-transport
Läst 807 ggr
proxima
4

(S) Dvärgvädursungar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Proximas Dvärgkaniner har dessa söta grabbar till salu. De är födda på Alla Hjärtans Dag och därmed leveransklara 11/4. Båda grabbarna är nyfikna, gosiga och sociala och har färgen zobelsiames blå. I och med att pappa inte är utställd i A-klass ännu så säljs de med härstamningsbevis. Både mamma och pappan är hopptränade, mamma även tävlad :) Pris: 500 kr/st

Mimmulih
0

ÅÅH PERFEKTA <3 skulle köpt ena derekt har velat skaffa en ny kanin så läne nu! och precis sådanhär vill jag ha!

MEN…här kommer det stora men:et.. 

1. Jag bor i Finland (bajs bajs)!

2. I min student-lägenhet är det förbjudet att ha husdjur -____----- 

(ÅÅH va det är störande!)

3. Du har verkligen två perfekta kaninungar jag dör av avund nu då jag vet att någon annan kommer få dem! <3

Mimmulih
0

kan man köpa kaniner utomlands(sverige) och hämta in dem till Finland förresten? tänkte om jag skall lägga namnet på minnet tils jag har möjlighet att hämta hem någon krabat :)

proxima
0

Hej! Det går bra att köpa kanin i Sverige och ta med till Finland. Vet att många åker färja med kaniner :) Så är du intresserad av att köpa kanin i framtiden och tex åker på kryssning till Stockholm så brukar det gå att lösa leverans :)

SofieShe
0

Kör du leverans till Stockholm?

proxima
0

#4 Jag kör inte själv men det är ofta det går att lösa via vänner eller så :)

Mimmulih
0

åh vad bra! dina verkar så perfekta och om de går att ordna med finlandsfärjan som ni kallar det ;) så ååh vad bra! detta skulle ske inom något år å jag gått klart skolan antagligen (studentlägenheten här tillåter inte djur så) åh va glad ja blir nu! skall lägga detta på minnet!

:)