Kanin iFokus

Kanin

Etikettutanför-ämnet-ot
Läst 288 ggr
pernillaoscarsson
0

OT - länkar i texterna

Är det bara på min dator som det kommer upp länkar i allas texter? Länkarna är inte relaterade till texten utan klickar man på dem så kommer man till firefox sida? Jag är sjukt irriterad på dessa länkar nu då det inte bara är här på kif de dyker upp. Någon som vet hur man får bort dem?

pernillaoscarsson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Såhär blev min text :S

MrsGoldfire
0

Mysko, men hör på Support iFokus, om du inte redan skrivit där.

*Ni behöver inte älska mig, jag vill bara vara med på ett litet hörn

Fridaaaa
0

Så har jag med ibland, innan hade jag det hela tiden och då var det något tillägg som hade installerats på min webbläsare, så kolla det.
Sedan körde jag en Cleaning av något slag på datorn, då försvann det, men nu är det bara till och från.

Det där har inte med iFokus att göra.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

pernillaoscarsson
0

Jo, jag la till adblock plus men funkade inte :/ Mest här på iFokus de dyker upp. Andra ställen kanske det bara är en länk då och då men här är det flera länkar i varje inlägg?

VildaVittra
0

Ladda ner typ ccleaner och städa datorn.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Fridaaaa
0

#5 Ja var den jag testade 😃 Fungerade till viss del, för har fortfarande såna länkar som TS har fast dock väldigt sällan och inte så många TS har 😛 Störigt men får inte bort det 😕

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

SmillaM
0

#1 Jag ser nästan samma som på bilden. Det det är blått på orden kommer och dessa:/

Aktiv på kanin.ifokus.se