OT - Kort på era bästisar
Hei ;D
Jag vill se kort på era bästisar / Kompisar :)

#1 ibland känner jag mej så vacker ;P
detta e också mina bästa kompisar fast dom e ju mina syskon XD hehe men dom e bäst !!!!!!!
www.lottaoleia.hundbenet.se Amstaffpower

Skulle gärna sätt in ett foto på dom allihop men dom är så himmla många :) vet inte vem jag ska välja men jag älskar dom lika mycket <3

Gud! Mina kompisar skulle inte bli så glada om jag la upp bilder på dom här, tyvärr ;P Men dom är lika bra för det <33

Men kan ni inte lägg upp en bild på er där dom bara rååkar vara med? (A)
#17 Haha det var smart ;D Gör det allihopa ^^
Är jag den enda som har en kille som bästa vän ? :S :P

#19 Jag vill inte ha någon bästa vän, blir så komplicerat då, men har många underbara vänner, bland annat en kille, Leopold. :)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
#21, varför blir det komplicerat ? ^^

#19: Hade en kille som var min bästa vän typ (eller ja, hade många som var mina bästa vänner men nu under sommaren har vi tappat kontakten och så börjar vi ju i ny skola och olika klasser och sådant), men det blev ett bråk & han pratar inte längre med oss typ. :(
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#21 Vet inte, bara är det. ^^
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

#27,, haha härlig bilde ;)
Medarbetare på Hundar.ifokus

jag tror att jag inte får lägga ut en bild på min bästa kompis Sandra!! <3 men hon betyder allt för mig!!! hon är bäst helt enkelt..
har heller ingen bild på olivia och emmy.. men men :P
Medarbetare på Hundar.ifokus

Haha , Matilda hede ut dom sämsta korten hon hitta på mig xD

Jag har inte heller någon speciell "bästis". Jag tycker att det blir komplicerat eftersom jag kanske ser en person som min "bästis", medens den personen ser någon annan som dens "bästis". Det är ju som att säga, "Jag gillar DIG mest". Det kanske finns någon annan som gillar en själv mest. men man kan inte gilla den lika mkt tillbaka eftersom man redan har en bästis och ja, så blir det komplicerat.
Jag har ingen bästis, bara många, nära vänner <3

Bästis hade jag typ i lekis ;) Har växt ifrån det! Numera har jag flera vänner som jag älskar lika mycket :)

#53 Samma här :)
#40 Gud vilken söt tant ! (A) :)
Vill inte lägga upp bilder på mina vänner, då jag inte skulle vilja att de la upp bilder på mig på någon sida. :P
Så här kommer en bild man bara ser liiite av på min bästa vän (till vänster) och jag (till höger) när vi flummar lite i bilen xD Vi har för övrigt varit "bästisar" i snart 9 år om jag minns rätt. Och något riktigt bråk har vi aldrig haft, bara några enstaka småtjaffs :) <33
Dock har jag maaasssaa andra vänner som jag älskar enormt mkt. Men jag måste säga att hon på bilden är den jag står närmast eftersom vi har varit så bra vänner så pass länge. <3

Jag har gått i samma klass som en av mina bästa vänner sen vi var 1 år! Först i dagis, sen ettan, tvåan, trean. Sen fyran, femman, sexan. Sen lyckades vi hamna tillsammans i sjuan och gick tillsammans i åttan och nu har vi 1 år kvar tillsmamans. Kommer kännas så grymt jobbigt att skiljas! Men vi ska gå helt olika skolor :/

#64 jag heter också Ellen som en av dina kompisar:P
#66 Get a room! ;P Söta ni är :)

Mina bästisar heter Jessica,Sandra,Johanna<3
#66 Naaw :)
- Mvh Emma

#66: Så söta!
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se

#75: Haha, Check out my Eyes x)

Har inga bilder pådatorn, för vi la in den på lagning så nu är hela datorn utrensad :S
#65: Okej ;)
Hälsningar Vemsan